![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
| |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Dat kan mechanisch. Er komt wier in de schroefas, de motor wordt geblokkeerd en de stroom loopt op tot de kortsluitwaarde. In dit geval 10 ampère en na enige tijd komt er rook uit de motor... De waarde van 2 ampère is ook niet het normale verbruik, dat is de stroomsterkte waarbij de motor het hoogste rendement heeft. Maar dat heb ik al een keer geschreven.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 30 januari 2012 Locatie: Arnhem Leeftijd: 13
|
ja ik snap het maar we moeten tog een ampére hebben van normaal dus ik nam gewoon als voorbeeld 2 ampére. Maar dat maakt tog niet uit want ik heb.... ik weet niet meer hoe het heet maar volgens die man van modelbouwwinkel zijn dat van die dingen die eraf springen waardoor de motor zich afkoppelt van de schroefas. Ik heb het gefotografeerd gister alleen is het niet zo duidelijk. kan dit kloppen?
|
| | |
| | #80 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2009 Locatie: Double-u monkeyfield Leeftijd: 28
|
je kunt je motor ook beveiligen met een glaszekering Kleine zekering 5x20mm supertraag 2,50A - Fijne zekeringen 5,0x20 mm - Conrad Electronic met een zekering houder - zekeringhouder voor glaszekeringen van 5 x 20 mm. bedenk wel dat een loodaccu zwaar is. Leg je boot in een bak water en leg er gewicht in dat net zo zwaar is als de accu die jij wilt kopen. Bepaal dan of de accu niet veel te zwaar is |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Lid sinds: 9 mei 2005 Locatie: Sint-Oedenrode Leeftijd: 21
|
Als er staat 2,5 kg dan kun je er van uit gaan dat hij 2,5 kilo is. Wat ze bedoelen bij de review zal zijn dat hij veel capaciteit heeft en lang meegaat voor zo´n kleine accu. gr sjoerd |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Lid sinds: 30 januari 2012 Locatie: Arnhem Leeftijd: 13
|
Bedankt voor jullie nuttige informatie. Ik heb op heel wat vragen van me antwoord gekregen daarom kijk ik hier denk ik niet meer. Als jullie mijn vorderingen willen volgen kun je me volgen op wat ik al eerder had aangegeven Darbin bij scheepsverslagen. Ik kan alleen niet zo vaak aan me boot (alleen van vrijdag t/m zondag) vanwegen school. Groetjes, Jarvin |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |