![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
|
Het komt nog al eens voor dat er ergens een draaddikte wodt weergegeven met een soort code, bijvoorbeeld AWG 18. De vraag is dan wat is dat voor draad, hoe dik is hij en hoeveel stroom kan er doorheen gestuurd worden? Vanmorgen was ik op zoek naar deze gegevens en vond toen DEZE site. Hier vindt je een heleboel nuttige informatie over draad-diktes, -codes en stromen die erdoor kunnen. Er zijn nog meer codes. Op DEZE site vindt je ook nog andere codes. Hier staan geen stromen bij maar die zou je uit de andere tabel kunnen halen als dat nodig is.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2007 Locatie: Zeewolde
|
Link doet het niet (kwam via Google hier terecht en dacht ik meld het even...)
__________________ What You See Is What I Could Have Meant alles over digitale fotografie: www.d-dig.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
Zal wel vervallen zijn...
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Ja dat snap ik natuurlijk ook wel. Is toch handig om te melden? Vandaar.
__________________ What You See Is What I Could Have Meant alles over digitale fotografie: www.d-dig.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Ik denk dat wanneer je alle topics van die tijd en ouder gaat doornemen je veel links en foto's niet meer kunt zien. Ik hoop dat je ze met rust laat want alle topics met zo'n melding omhoog kicken maakt het niet overzichtelijker
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Doe varkens goed dan krijg je spek zeiden mijn ouders altijd. Pfffft. Geen dank hoor, tjemig zeg, wat een @#$.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |