![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Het is chemisch afval, dus niet in de huisvuilzak en ook niet in de GFT container (maar dat vermoedde je al denk ik
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
eerst nog even de 2 cellen meten hoe de spanning is . of appart opladen het kan ook onbalans zijn . en als er nog 1 goede in zit die bewaren ,voor een ander pakket???? groeten wiebe
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Zie rc groups, div draadjes. Pakket doorsteken en in zout water gooien. Daarna is ie inert
__________________ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
gewoon zo in de chemobak, niks zout water, doe je met een autoaccu ook niet
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2004
|
@ Ron idd ik dacht al ergens speciaal wegmietere @ wiebe ja ik weet niet of dat ze alle 2nog goed zijn, de 2celle staan allebij bol dus ik vrees er voor Ja ik weet niet of ik die ga bijhoude beetje schrik voor brandgevaar. Ik vind het raar want het pakketje is niet zo veel gebruikt, 10 X op mijn slowstick en 1x met de space scooter en is misschien 8maand oud. Het zal warschijnlijk aan het laden liggen dat er het fout gegaan is voor mijn space scooter ga ik gewone nicd halen 8celle geeft meer voltage en dat zie je heel goed Steven |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2004 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 37
|
@Niek, Doorprikken en in zout water gooien ? Mijn vorige lipo was defect en deed op aanraden van iemand hier dus ook zout water en doorprikken.... Resultaat : 1 steekvlam van ongeveer 1 meter hoog en bij mij het angstzweet op me rug. De volgende die het begeeft breng ik gewoon naar het chemisch afval. Gr. Ren้ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Ik heb ook nog een bolle lipo, mag ik hem met het keukenmes doorsteken ? of moet dit met een plastic mes ? en moet ik hem dan in het midden steken ? Gewoon een snufje keukenzout in een pannetje water zal hem dan onschadelijk maken.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juli 2005 Locatie: Oost-Souburg Leeftijd: 21
|
Ik weet nog wat leuks,Gewoon opblasen die handel ik heb eens een filpje gezien dat ze dat deden echt grappig,Ik denk als je er een gewone NiCd lader op zet dat het wel lukt. Je kunt hem daarna toch weggooien
__________________ Elcon Models | G4z Power |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
hoeveel gewonden wil je krijgen :S gwn chemobak / wegbrengen of bij sommige winkels nemen ze ook oude batterijen in (nederland iig)
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2004 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 37
|
@Rhelie, Ik doorboorde mijn bolle lipo met een groot mes (metaal,met hout handvat) meteen daarna dus die steekvlam ! (doorboorde hem in het midden) Het verstandigst is om hem gewoon weg te brengen naar het chemisch afval. Je weet nooit 100% zeker welke kant die vlam (als dat gebeurd) opschiet. Gr. Ren้ |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
degene die speeld met chemica is zoiezo een maloot,,
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |