![]() |
| | #1 (permalink) |
|
Hallo, Ik weet niet of dit topic hier thuis hoort, maar het gaat tenslotte toch over laden dus... Men vraag betreft het volgende: Ik laat men gsm/pda op s'nachts terwijl ik slaap, deze steekt dus een hele nacht in, ook laat ik men accu al op wanneer deze nog halfvol is. Nu is men vraag gaan hierdoor de prestaties van de accu achteruit of maakt dit helemaal niet uit en mag ik laden hoelang en wanneer ik het wil? Want men accu houd het maar een dikke dag vol. Het betreft hier een lithium accu als ook een li-po accu. Alvast bedankt
__________________ Graupner: 47G Robbe: Paula III, Dolly => Mbv Member | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
|
Mijn telefoon lader slaat gewoon af als hij vol is Dus voor mij maakt het niet uit Maarjah...ik weet niet hoe dat zit met PDA's
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
lipo's kun je altijd bijladen, daar worden ze niet slechte van
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
Overigens mobiele (of DECT) telefoons met NiMH accu's zijn ook zo beveiligd dat je ze "onbeperkt" op de lader kunt laten liggen (of aan de carkit laten hangen)..... na een jaartje of drie (en héél veel bellen) ga je wel wat terugloop in de capaciteit merken, maar dat geld ook voor Li-Ion/Lipo's ...
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: Lelystad
| Citaat:
10 Dagen?!?!?! Heb je geen vrienden dan? Goh, die van mij is altijd binnen 1/2 dag leeg (maar wordt vnl. voor het werk gebruikt) | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 12 februari 2006 Leeftijd: 27
|
@bask als je veel in het buitenland zit voor het werk(matroos) en je heb enkele keren een rekening van +/- 250€ tot 300€ hebt gehad. Dan denk je wel effe na voor je beld of opneemt als je gebeld word. Groetjes Geert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |