![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Middelburg (zeeland) Leeftijd: 52
|
Ik werk ook altijd met elastiekjes, een rode als de accu leeg is, of in ieder geval gebruikt sinds de laatste lading, als ie geladen is krijgt ie een groene, gebruik ik tevens om de snoertjes bij elkaar te houden. Simpel maar voor mij afdoende
__________________ Pulsejet; de meest effectieve manier om brandstof om te zetten in zo veel mogelijk herrie, met als bijproduct een klein beetje stuwdruk |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Velen nummeren hun lipo's ook en als je net gevlogen hebt dan weet je best nog wel met welke nummers. Eenmaal thuisgekomen en je ziet dat je een plakkertje kwijt ben dan zet je betreffende lipo toch gewoon ff op de lader...zie je snel genoeg of het een lege of volle was. Zelf heb ik de tekst "LEEG" met doorzichtig plakband op de lipo's geplakt...vervolgens dek ik de tekst af met een groen plakkertje als de lipo vol is en plak het plakkertje ernaast zodat de tekst "LEEG" leesbaar is als de lipo leeg is. Simpeler kan haast niet | |
|
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2008 Locatie: Moerkapelle Leeftijd: 28
|
kijk nu zijn er heel wat bruikbare tips ik ga het allemaal even rustig doorlezen, en overleggen.. alvast bedankt mannen!!
__________________ Sky High: Thunder Tiger Mini Titan 325 transmitted by Spektrum DX-7 Location: www.RCUnited.com |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
| Citaat:
Om tijdens het vliegen te checken is het prima Zou idd iets met een elastiekje ofzo doen. Ik gebruik ipv elastiekje trouwens vaak ringetjes geknipt van een fietsbinnenband. Zijn verschillende maten van, droogt niet uit en is supersterk! | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 27 oktober 2004 Locatie: blaricum Leeftijd: 40
|
Bij ons op de club worden er meerdere oplossingen gebruikt. bijvoorbeeld een houten knijper om de plus en/of min als accu vol is. (vol op de knijper schrijven). geen knijper erop dan is de accu leeg. Er zijn er ook die van die vierkanten plasticjes (die vaak om broodzakken zitten)gebruiken, deze zijn dan rood en groen gemaakt. groet Frank.
__________________ Climaxx Z/E-Volksplane Duo40-Superair2-Sportter-Spectra/Spirit/Spirit 100-Magi-Der Kleine-Clarky-Arcus-Minimag-Skeeter-Callistic-Riser- Bouw: Piper Tomahawk-Charter electro |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
ja knijpertje tja tja... het moet er eigenijk gewoon op kunnen blijven zitten ook als het op de heli zit. elastiekjes gaat het waarschijnlijk niet worden, aangezien we er onderop klitteband op hebben geplakt.. vind me schuifje ( zoiets wat een wc deur doet ) eigenlijk nog het meest gewenst,maarja kom daar maar eens aan!.
__________________ Sky High: Thunder Tiger Mini Titan 325 transmitted by Spektrum DX-7 Location: www.RCUnited.com |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
volgens mij ben jij lichtelijk geniaal.... we gaan dat eerst eens proberen... laat het je weten.. gr.
__________________ Sky High: Thunder Tiger Mini Titan 325 transmitted by Spektrum DX-7 Location: www.RCUnited.com | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Gelderland Leeftijd: 37
|
Wat is eigenlijk het nut om te weten of een lipo vol of leeg is. Ik leg lipo's nooit vol en nooit leeg weg, maar zorg er altijd voor dat er nog wat in zit. Voor het vliegen moet er toch geladen en voorgewarmd worden.
__________________ The problem with the future is that it keeps turning into the present. www.armc.nl www.vmvc.nl www.f5b.nl |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
gaat ons er puur om of ze opgeladen moeten worden of niet, 5 dezelfde accus kan nog wel eens verwarrend worden.. daarvoor eigenlijk. ook waarbij de lipo nog op de heli vast zit (niet aangesloten) willen we kunnen merken van vol of gebruikt, er vliegen 3 dezelfde heli's dus we weten op een gegeven moment niet meer waar we aan toe zijn. snappie
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Gelderland Leeftijd: 37
|
Aha, dan snap ik het ongeveer. Je kan natuurlijk ook gewoon een vol en leeg bakje maken en ze daarin leggen.
__________________ The problem with the future is that it keeps turning into the present. www.armc.nl www.vmvc.nl www.f5b.nl |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 55
|
Zijn julli nu modelbouwers of niet Met dik papier of dun karton en wat freubelwerk kan je toch makkelijk zelf iets verzinnen en maken? Dat moet in een uurtje te doen zijn volgens mij. Kom op mannen even creatief aan de gang.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| indicator, lipo |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |