![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #136 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 30
| Citaat:
Flightpower voorbeeld lezen jullie verkeerd dus laat dat maar even. Zippy, rhino etc leveren lipo,s op alle prestatie vlakken. 15C,20C,25C,30C. Deze lipo,s zijn gewoon heel goed zeker gezien de prijs. vergeleken met merk lipo,s. b.v polyquest, of wat je een goed merk vind. Nu zijn er net als kokam de Hyperion cellen. Lijkt iets speciaals maar is dat zijn ze door de laad-ontlaad specs. En die hebben de 40C rhino-flightmax ook. Voor 1-3 van de prijs.
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. | |
| | |
| | #138 (permalink) |
|
Heb een setje 40C lipo,s onderweg Samen met een 350W lader. Zal eens bij gaan houden hoe lang ze mee gaan. Ben benieuwd.
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. |
| | |
| | #139 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
> Zal eens bij gaan houden hoe lang ze mee gaan. De lader of de accu ? Heb ook twee van die 208B en bij mij doen ze et alle twee nog. Heb bij 1 een firmware probleem gehad maar door een toetsen combinatie toch een nieuwe versie er op kunnen zetten waardoor ze weer alle twee perfect werken. Bart
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. |
| | |
| | #140 (permalink) | |
| Citaat:
Ik hou dat eigenlijk nooit precies bij. Mag aannemen dat die 208B lang mee gaat. Bij mij komt er ook nog een 2e 208B maar koop die pas als het nodig is en ik er tevens een sterke voeding voor heb. Lipo,s die ik er mee ga laden zal max 2x 3 cell 2650Mah in serie zijn. Aangezien ik die als 6 cell pakket ga gebruiken in een zeer lichte extra van 58 inch.
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |