![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007 Locatie: Utrecht
|
Kliko honger kan je mooi projectje mee doen YouTube - ZIPPY LIPO EXPLOSION fire |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Gheghegheghe Jerome
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Het ziet er vrij oppervlakkig uit, dus gewoon even opnieuw intapen, met bv insolatie tape, of krimpkous, en dan gewoon weer gebruiken, rond een lipo zitten vaak wel 2 alu laagjes, dus het is de ramp niet.. schroefhes zou ik er ZEKER NIET in gaan draaien, dan heb je helemaal kans op lekken.. Ps: in offroad kan he het beste HardCase Lipo's gebruiken, die zijn crashbestendiger...
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 30
|
Idd de spanning meten en een keer een cycle buiten de heli onder flinke belasting laten maken. Ik heb een bijna-penetratie van mijn lipo opgevuld met knutsellijm van de action (=uhu por Jakko |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Even de start post ge-edit, lette we even op de max formaat van 640x480, alles boven de 800, "verwijder" ik. Emil
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 september 2006 Locatie: Heerde Leeftijd: 22
| Citaat:
Kan er niet een script in het forum gezet worden dat zodra je een foto groter als 640x480 wilt posten dat hij een fout melding geeft? Volgens mij zit dat zelfs ingebouwd bij de standaard software maar zou ik niet zeker weten. Wat ik overigens niet snap is dat bijna iedereen zegt dat het compleet veilig is om de batterij te blijven gebruiken... Want het is wel degelijk een risico om hem verder te gebruiken! Je weet niet wat er intern gebeurt is en daarnaast is het omhulsel wel een stuk zwakker. Zippy 3s lipo kost geen drol zeker niet als je het vergelijkt met de prijs van een nieuwe auto. Het zou gewoon zonde zijn als je weer crashed Mijn tip: Gooi hem gewoon weg! Rather safe then sorry. Of haal de beschadigde cell er tussen uit en ga op 5s rijden. ![]() @Anko Goede lipo houder is zeer belangrijk! Hardcase geeft wel wat meer bescherming maar dat is ook beperkt.. Gezien de schade zal een hardcase omhulsel ook wel gebarsten zijn in dit geval. | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2009 Locatie: België
|
Ok, ik zal toch maar gewoon een nieuwe kopen als hobbyking ze weer in stock heeft (-8 backorder momenteel). Citaat:
__________________ XRay XB8-E HPI Baja 5Bss 2-speed Gaui 500x HK500CMT MB339 EDF pylon racer EPP FPV - EzOSD |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| flightmax, lipo, maxx, zippy |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |