![]() |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 december 2009 Locatie: de bilt, onder utrecht
| Citaat:
hallo zo te lezen zoekt u een auto maar wilt u on-road of off-road als het on-road is het ik wel een leuke wagen voor u een tamiya ta-04 met vier kappen 2 accu`s en hij rijdt ongeveer 70 km/h
__________________ I say you one thing, Never Give Up AYK 1:12 Binnenkort Ja moeilijk om een nieuwe auto te kiezen | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
|
als ik jou was zou ik een ansmann mad rad kopen met een een ezrun plus een afstandsbedienig van traxxas dan loop het nog onder de 200 euro of kijk maar bij de bouwverslagen daar saat een verslag |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Locatie: Dronten Leeftijd: 25
|
Zou je die 'statement' nader kunnen toelichten? Tevens was de ts opzoek naar een onroad auto, dus de Ansmann Mad Rat valt sowieso al af.
__________________ a.k.a. Jeroen | Spongeinside.nl >> | wut?! Laatst gewijzigd door Sponge; 8 maart 2010 om 22:36 |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 december 2009 Locatie: de bilt, onder utrecht
| Citaat:
ja het is meer mijn mening maar ik heb al een stuk of 5 tamiya`s gehad en nooit echt problemen me gehad
__________________ I say you one thing, Never Give Up AYK 1:12 Binnenkort Ja moeilijk om een nieuwe auto te kiezen | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Tjah dat Tamiya DE beste is vind ik ook een beetje overdreven... D'r zijn zat merken die beter zijn te krijgen. Voor de beginner zijn het leuke en vrij stevige auto's , maar das wat anders als gewoon de beste
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Locatie: Dronten Leeftijd: 25
| Oh okej, die had ik even gemist dan. Dan zou een buggy of evt. rally (hoewel die op gras soms wat moeite hebben) idd een goede optie zijn.
__________________ a.k.a. Jeroen | Spongeinside.nl >> | wut?! |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 17 maart 2009
| TAMIYA TT01 BMW Z4 M COUPE TT-01+40 MHZ FB + LED LICHT bei eBay.de: Autos (endet 17.03.10 20:36:08 MEZ) Ik weet niet of je linkjes mag plaatsen maar als je voor budget gaat is dit toch wel een mooi compleet setje , even opbouwen en klaar. |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, eerste rc auto |
| Discussietools | |
| Weergave | |