![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
|
En waarom de Summit ? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2010
|
Hallo, Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een rc auto.Ik heb er totaal geen verstand van en veel sleutelen zit er bij mij ook niet in.Mijns inziens kom ik dan iig uit op zo'n RTR set.Dan de grote vraag:welke? 4wd of 2wd? brushless of brushed? Op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer,dus HELP Zelf heb ik de volgende modellen op het oog:Acme Raptor Truggy,Traxxas Rustler XL-5,Traxxas Stampede Volgens mij zijn dit allemaal 1:10 modellen. Kom maar op met jullie adviezen en raad. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
Als sleutelen er niet in zit koop je mijn inziens beter geen rc auto
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
precies, dat gaat dus niet met deze hobby. maar als je gaat kopen, zou ik voor de traxxas gaan en de acme maar zo snel mogelijk vergeten. Die kwaliteit is behoorlijk minder. Traxxas is gewoon 10 keer beter.
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
brushless is gewoon veel sneller. qua onderhoud zal het ongeveer gelijk zijn
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Dus is de impact bij een plots overstekende stoeprand ook groter.....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Locatie: Dronten Leeftijd: 25
|
Brushless is iets onderhoudsvrijer geloof ik
__________________ a.k.a. Jeroen | Spongeinside.nl >> | wut?! |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 17
|
Brushless is sneller, krachtiger, en heeft iets minder onderhoud. Voorbeeld : Die hoef je niet in te rijden en de koolborstels hoeven niet verschoond te worden ( met gedestilleerd water ). En brushless gaat langer mee. En over dat met dat als je de stoeprand raakt de klap harder is, dat is wel zo maar dat heb je aan jezelf en je rijkunst te danken en niet aan de motor
__________________ Traxxas Stampede 4x4 VXL 2,4 gHz 2S 5000 mAh 30C lipo ! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, eerste rc auto |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |