![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 maart 2010 Leeftijd: 16
|
Hallo, Ik wil graag beginnen met modelbouwen. Ik heb op internet al een beetje gekeken en daar kwam ik uit op het merk Revell, weet iemand waar ik dit kan kopen online of gewoon in de winkel. Ik weet ook dat je je model kan verfen en dat dit kan door middel van airbrush of kwast nu wilde ik weten wat beter is. Bij voorbaat dank, SanWin (Ik wist niet goed waar ik dit topic moest plaatsen dus doe ik het hier) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
hey, je kunt het beste kijken bij de statische modelbouw. dat is onder "auto's en andere voertuigen" bij plastic modelbouw moet je maar eens kijken. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: N-H Leeftijd: 25
|
Er zijn ook genoeg Modelbouwwinkels die het verkopen. Bv. modelbouwbloemendaal heeft een groot assortiment en zo zijn er nog meer. Speelgoedwinkels vind ik wat tegenvallen.. vroegah had intertoys bijvoorbeeld veel, maar toen ik ze een tijd geleden belde hadden ze eingelijk niet veel meer in assortiment (bv. verf). Je kan zerlf natuurlijk ook even kijken. Ik denk dat met een airbrush het mooier wordt vooral de grote oppervlaktes,maar met een kwast kan het ook hoor. Kijk anders ook hier: MODELBROUWERS.NL, forum, kennisbank en winkel voor modelbouwartikelen
__________________ Revell RMS Titanic 1:400/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2008 Locatie: Uden, Noord Brabant Leeftijd: 17
|
Verspaget in eindhoven heeft heel veel statische modelbouw, vooral tanks maar ook veel auto's. Ga daar maar eens kijken. Joost
__________________ Fietsen is gezond, eet meer fietsen Tamiya M-02, Kyosho DST |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 15 maart 2010 Leeftijd: 16
|
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Alleen is het voor mij een beetje moeilijk om naar Eindhoven te gaan, omdat ik namelijk in Den Haag woon. En nu had ik nog één vraag: Wat is het verschil tussen airbrush en 'gewoon' verven? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2006 Locatie: Naaldwijk(nl) Leeftijd: 19
|
Dan kan je hier kijken Bij Airbrush krijg je meer het"gespoten" effect, en met "gewoon" verven is het meer geverfd zeg maar :P. haha, heel duidelijk kan ik het niet uitleggen Groeten, Ruben
__________________ FG Marder | Hormann HT2 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 17
|
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 november 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 14
| Citaat:
Hij zegt net duidelijk dat hij in Den Haag woont!
__________________ Team Losi E-LST XXL. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| airbrush, beginner, kopen, revell |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |