![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2009 Locatie: Hengelo (OV) Leeftijd: 16
|
Hallo allemaal, Ik moet kiezen tussen deze twee soorten banden welke kunnen jullie aanbevelen? Het moet persé één van de twee zijn want alleen daarmee mag je bij onze club wedstrijden rijden. Bedankt,
__________________ stadium thunder, TT-01 (2X), TL-01B, E-revo 1/16 VXL (3 CH silverlit in aanbouw) Laatst gewijzigd door Hrrbs; 27 juli 2010 om 22:30 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
De Sorex band is in mijn ogen de beter. Slijt veel minder hard. Geeft veel meer bochten snelheid door de kleinere, en rondere wang. Geeft meer reactie door de kleinere Airgap tussen insert en band. Met een beetje geluk rijdt de Sorex band een bijna een seconde sneller per ronde. In mijn ogen is de Sorex band vele malen beter. Daar in tegen is de LRP 30X band makkelijker te krijgen, en ietsjes goedkoper.... Groet Robert
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2009 Locatie: Hengelo (OV) Leeftijd: 16
|
ik ga er races mee rijden dus ik ga toch voor de performance, Het worden de Sorex bedankt. Ik ga ze vandaag in Deventer halen. Slotje?
__________________ stadium thunder, TT-01 (2X), TL-01B, E-revo 1/16 VXL (3 CH silverlit in aanbouw) |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Guest
|
Waar haal je 'em? RC shop roal houdt er mee op. Daar hadden ze 'em. Wat is op de NK's verplicht? Is het de XG-32RY voor € 26,95 die ik zie bij speedpartners.nl waar roal naar verwijst? Waar kan ik het reglement Nomac onroad 1:10 elektro vinden. Op de website van Nomac vindt ik 2010. Citaat:
| |
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| banden, lrp vtec 30x, sorex 32 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |