![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2009 Locatie: de bilt, onder utrecht
|
hoi, ik had laast een idee om een temiya truck om te bouwen naar een brushless racetruck, maar is dit eigenlijk mogelijk? grtz
__________________ I say you one thing, Never Give Up AYK 1:12 Binnenkort Ja moeilijk om een nieuwe auto te kiezen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2010 Locatie: Kedichem Leeftijd: 32
| Afhankelijk van budget is alles mogelijk. Maar met meer info zal je meer reacties krijgen. Nu komt het een beetje kort over wat je plannen zijn. Zoals "Mijn auto is rood heeft u daar een trekhaak voor?" Maak een mooie startpost aan met alle info die je zelf al hebt kunnen vinden en er zullen minder mensen zijn die direct jou topic weg klikken. Plaats een foto van wat je nu hebt en van het geen je voor ogen hebt gewoon alles in die eerste post spammen en dat werkt veel beter dan wat je nu geprobeert hebt. Er zijn hier zeker mensen die jou op weg kunnen helpen. Groet, Jasper |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
mischien ga ik het volgende maand doen maar licht er aan hoeveel ik voor me verjaardag krijg, volgens een vriend zou het mischien kunnen met een 13 t bl setje en 2S lipo
__________________ I say you one thing, Never Give Up AYK 1:12 Binnenkort Ja moeilijk om een nieuwe auto te kiezen |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: West-Vlaanderen Leeftijd: 22
|
Volgens mij zijn de 1:14e trucks niet echt gemaakt voor snelheid, en zal de aandrijving nogal 'afzien' van de brushless setup. Heb zelf nog nooit met eentje gereden in standaarduitvoering, maar tegen hoge snelheden zal de wegligging dan ook wel niet echt optimaal zijn. Thunder Tiger heeft ooit een nitro-racetruck gemaakt, http://www.tctrans.co.uk/pics/v2a.jpg misschien zou een brushless ombouw van dat model beter zijn dan een Tamiyatruck om te bouwen? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2009 Locatie: middelharnis (ZH) Leeftijd: 18
| Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.ttm.nl/images/i/dakar%20truck%20ginaf%20rally%20power.jpg ik denk dat dit de bedoeling is
__________________ Rustler VXL + 8000mAh = |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ I say you one thing, Never Give Up AYK 1:12 Binnenkort Ja moeilijk om een nieuwe auto te kiezen | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Alkmaar
|
Lijkt mij wel te doen, en nog een leuk project ook. Misschien op een 2e hands TT-01 of TL-01 chassis en een bruder cabine. De achterkant zal je zelf moeten fabrieken ... Gewoon proberen, TL-01tjes zie ik regelmatig te koop staan voor kleine bedragen.
__________________ Crawlers | XR10 BJ4 | AX10 FB2 | MRC | Scalers | SCX10 Honhco | SCX10 Blazer | CC01 Dodge | |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
ja kan ook gwn in de winkel een alleen en vrachtwagen kopen de cabine er op zetten en mischien past de achterkant ook
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo plaats dit anders ook in het truckersdeel, je kan ook een tamiya chassiss kopen tt01/tl01 en daar een carson race bodie op kopen rijd ook heeel erg leuk,of zoals eerder vermeld kan een bruder ook, je hebt ze in mercedes en man en scania uitvoering,maar carson in mercedes en man, zag van de week ook een amerikaanse zie google afbeeldingen of de site van proline boulder holder, er staat geloof ik hier op forum ook iets over typ bij zoeken het even in, een tamiya truck is niet geschikt om mee te racen,de cabines zijn een beetje erg kwetsbaar, al is de standaard snelheid erg hoog icm de standaard versnellingsbak dan lijkt het al op een racetruck, mvg markioo Laatst gewijzigd door markioo; 10 september 2010 om 00:04 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |