![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2010 Leeftijd: 18
|
Hallo ik ben Roy ben 16 jaar en woon in Soest. Nou heb ik van mijn oom zijn oude rc auto gekregen. Hij dacht dat de motor nog op kerosine liep waar haal je dat. en dat er wel wat aan gesleuteld moest worden wat volgens mij wel klopt. Verder lijkt mij een motor met trekstart wel erg handig en heb ik een houder voor 4 penlite's nodig voor me ontvanger wie kan mij hier aan helpen ik zal deze week ook nog even foto posten van de auto.alvast bedankt Roy |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
| Citaat:
ik zou er gewoon brandstof in doen (meternol met nitro 16%). en een accu houder met 4 penlite's niet gebruiken. maar een accu paket met 5 cellen(zo heb je 6v)en daar doet hij het ook prima op. bij de hobby winkel hebben ze meestal wel nitro staan en een accu ook. succes er mee. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Limburg, Land der Belgen Leeftijd: 21
| Citaat:
Dan wil je dus GEEN methanol gebruiken, maar wel gewone brandstof voor bigscales. Dus je zult eerst wat meer info moeten geven, anders weten we niets. | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |