![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2010 Leeftijd: 21
|
hallo, ik heb een nikko sand eagle (2) van iemand gekregen jullie weten wel zon buggy met gull wing doors en lampjes. bij het overnemen van deze auto heb ik geen antenne voor de afstandsbediening, geen oplaadbare batterijen voor de afstandsbedienig en de accu is kapot dus wil ik een nieuwe. Weet iemand waar ik dit allemaal kan halen en wat raden jullie mij aan?ik wil oa een betaalbare accu waar je lang mee kunt rijden. kheb namelijk ook een tamiya mad bull maar die moet heel blijven:P alvast bedankt. gr stef Laatst gewijzigd door nikkobuggysjef; 2 september 2010 om 13:10 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juni 2010
|
hee. als je in de buurt van zwolle woont zal ik naar de wit gaan. die hebben bijna alles van nikko. voor oplaadbare batt zal ik dan naar quartel model bouw gaan. die heeft niet alleen in zwolle fillialen. voor de antenne zal ik rvs draag gebruiken. gewoon aan het einde een rondje buigen. groeten mikey |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Nikko wegmikken en een echte auto kopen Geld steken in zo'n auto is gewoon zonde , leg er wat euro's bij en je koopt een 2dehands Tamiya op Marktplaats. Dan ben je een stuk beter af als met een Nikko .
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 31
|
a, als er plezizer aan beleefd wordt en misschin mits wat bijeensprokkelen van verschillende accu's het ding werkt, why not. Elk zijn ding. Ik heb ook een oud autootje (zonder investeringen) weer rijdend gemaakt voor mijn kinderen. Evenwicht fun en wat verwacht je ervan. Maar ik zou er ook niet te veel tijd en vooral geld aan besteden.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
hee bedankt voor de reacties, khad alle spullen gevonden van een andere auto van mn broer die rijdt er toch nooit mee dus hij zei hier... maar nu heb ik een ander probleem er komt dus geen beweging in waar zou dat aan kunnen liggen want hij heeft een jaar terug nog gereden...en nee ik ga geen andere kopen want deze is gratis en ik wil ermee crossen...
|
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
ik dacht misschien als jullie de foto zien kun je wel zeggen wat er mis is wat kan er uberhaupt mis zijn; de motor werkt, alle draden zitten goed aangesloten cristallen zijn nooit verwisseld, accu is niet de beste maar op dezelfde alleen dan 1000mAh rijdt hij ook niet...HELP:P | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 31
|
als daar op dat printje iets scheelt, dan is het er mee gedaan. Ondertussen zou ik gewoon zoeken naar slechte contacten: batterij, motor, op het printje... Zowel in de auto als op de zender. Je weet nooit.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
kee thanks.. kweet dat t speelgoed is maar kheb m toch gekregen dus alsie dan loopt is t mooi | |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
hey iedereen kheb vandaag de grote printplaat gecontroleerd alles een beetje rechtgezet wat een beetje platgedrukt was, wat zand weggeblazen...en wat denk je ... nog steeds niks... ik kan echt helemaal niks ontdekken wat verkeerd zit of kapot is echt weird...
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| buggy nikko sand eagle 2 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |