![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2010 Leeftijd: 16
|
nee ik bedoel dat ik me tt-01 chasis hou en dat ik een hpi chasis met de banden houders enzo koop dus zonder motor er in en dat ik daar dan voor even een tamiya moter en regelaar in heb. en dan later als ik weer geld voor een brusselus (dislexy) dan die in de hpi chasis doe. en dat standaart van tamiya weer in de tamiya . is dat een idee???????/ weet alleen niet welk onderstel ( chasis ) dan moet hebben kunnen jullie mieschien een paar zoeken nieuw of op markplaats groeten chiel |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
| effe rustig ik heb ook dysleksie ik moet het ook 5-6x typen voor dat het er goed staat en soms heb je er geen zin in na een lange dag van school dan wil je effe geen gezijk en ik nog nooit gehad dat een pc zat te zeuren
|
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
jep, dat ken ik wel, lange dag op school. moet jij op zaterdag naar school?! ik bedoel dit niet boos/flauw, ik leer je brushless schrijven op een harde manier.(okee, ik doe wel iets TE hard moet ik toe geven)
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Browser plug-ins met taalhulpmiddelen? Het niet gebruiken van hoofdletters, punten en komma's heeft al niets met dislexy te maken (ik weet het). Je kunt het lang vol houden met excuses verzinnen maar het niet willen verbeteren is geen excuus.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Hoofdletters en punten is DE basisregel van geschreven text en heeft niets te maken met dislexy. Dislexy of ook wel woordblindheid heeft alleen te maken met de schrijfwijze van de woorden zelf.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
| ![]() en het is brushless :P
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2010 Locatie: Utrecht/Vleuten Leeftijd: 30
|
Zelf ben ik al een tijd op zoek naar een nieuwe set om af en toe op straat en op de racebaan (raca2000) voor de lol te racen (Geen wedstrijden). Ik ben na veel leeswerk in het tt01 gedeelte uitgekomen op een EZRUN 60a. Zou dit een goede combo zijn? Of is dit weer te krachtig. Ik ben van plan om alleen op 2s te rijden. Ezrun B6 Set:60A v2 regler+9T motor 1:10/12 off-road Tamiya/HSP/Himoto/Kyosho. | eBay
__________________ HPI Vorza Flux | HPI Rs4 evo3 | TT-01 Ezrun 9T | HPI Bullet 3.0 | Professionele fotografie: www.totaalfotografie.nl |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
De 9T combo zou ik niet doen ...... Das een kleinere 380 motor in een 540 behuizing die berucht is om het te heet willen worden. Als je voor een EZrun gaat alleen een set nemen waar een halve turn in vermeld wordt , dus b.v. 8,5 T . 10,5T of 13,5T. Dat zijn de echte 540 motoren
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brushless motor, electro, motor, turns |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |