![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2011 Leeftijd: 24
|
Hoi Allemaal, nu heb ik even rondgesnuffeld op het forum, zelfs in de beginners sectie maar ik kom er niet uit. ik heb een probleempje Ik ben de afgelopen week de zolder wezen opruimen en vond een oude rc auto. nu wil ik deze weer aan de praat krijgen de motortjes (2stuks) doen het nog maar het printplaatje is kapot. nu wil ik deze vervangen ik heb dus 2 motortjes die draaien op een 6v accu (700mah) en een afstandebedoening van 27 mhz (mogelijk om de motortjes te vervangen als dat makkelijk is, alsmede de accu. liever niet de afstandsbediening.) kan iemand mij vertellen wat ik moet kopen dit probleem op te lossen? (het betreft een 6.0v Jet Turbo Tyco rebound auto. Groeten, superswiegie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
Stel het is een oude rc auto van honderden euro's, dan zou ik hem wel proberen te repareren. Maar als het een soort speelgoed-spul-ding-nog-wat is dan zou ik een goede 'echte' rc auto nemen, zoals tamiya-spul.
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2005 Locatie: Oudkarspel Leeftijd: 42
|
Tja, als uitdaging om het weer draaiend te krijgen is het een best leuk project. Dat het iets anders is dan de meesten hier hebben staan, dat is wel een feit. Dit soort auto's willen nog wel eens een gecombineerde ontvanger en snelheidsregelaar hebben. Dus als je die wilt gaan vervangen, zou een losse snelheidsregelaar en een losse ontvanger moeten halen. Daarbij komt dat ook vaak de servo afwijkend wordt aangestuurd. In het ergste geval moet ook die worden vervangen.
__________________ TT-01 (drift), Wild Dagger, Baja King, E-zilla (TE KOOP), Grasshopper (een originele!), Traxxas Slash, Xray T3R, 20 jaar oude Wedico Peterbilt & trailer. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| hernieuwen, nieuw, oud, versleten |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |