![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2011 Locatie: Drachten Leeftijd: 18
|
Hallo, Ik heb van een kennis een originele Tamiya dyna storm gekregen. Nu wil ik hem weer rijdend maken. Hij is in vrij goede staat maar ik mis nog een paar dingen en ik moet een paar dingen weten: -Weet iemand hoeveel tands tandwiel op de motor moet? -Het kapje om het tandwiel te beschermen mist. Weet iemand waar ik het bestelnummer kan vinden? -De banden zijn ook af. Hier moet ik ook het bestelnummer van hebben, Ik heb op internet gezocht naar een handleiding maar ik kon hem niet vinden. Weet iemand waar ik deze kan downloaden? Dan heb ik alle nummer bij de hand en het scheelt met sleutelen. Alvast bedankt! Groeten, |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Oconomowoc, WI USA Leeftijd: 42
|
DVDL, Sorry maar ik kan je niet helpen. Maar heb een tip voor je. Misschien je post eens over lezen voor dat je het verstuurd. Je hebt het namelijk over moeten. Ik zou deze dingen vragen. Denk dat je dan meer help zult krijgen. Als ik deze post verkeerd heb begrepen mijn verontschuldigingen.
__________________ Life is too short, so build more! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| tamiya dynastorm manual - Google zoeken= direct de 1e hit Tamiya Dyna Storm, Vintage Tamiya Radio Control Cars through to Modern Tamiya R/C - Dyna Storm
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
@gerraldpeters Ik begrijp je reactie. Je hebt inderdaad gelijk. Ik zal er in het vervolg aan denken. @roelof Ik had die website al gevonden. De pagina's van de handleidingen zijn zo klein. Ik kan de bestelnummers niet lezen. Ik dacht misschien weet iemand anders waar ik een lijst kan vinden. Op de site van Tamiya USA staat wel een lijst met de parts die je kan bestellen. Ik weet alleen niet onder welke letter het kapje valt. Volgens mij is het motor tandwiel een 25 tands maar dat weet ik niet zereker. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Volgens mij als je je aanmeld krijg je toegang tot grotere versies.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Ik heb me in inmiddels aangemeld en kan de handleiding nu goed bekijken. In de kit blijken twee hoofdtandwielen te zitten: 0.4 module spur gear en een 64 pitch spurgear. Op mijn dyna storm zit een 64 spur gear. Kan ik hier ook gewoon een 0.4 tandwiel op de motor zetten?
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| dyna storm, handleiding, onderdelen, tamiya |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |