![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2010
|
Hee Forumleden! Ik zit met een probleem, ik heb een tijdje geleden (5 jaar) een auto geerfd van mn overleden overbuurman, hij had een abbonnement op deagostini, dit was wel een duur grapj €1250,- MAAR, dat doet er niet toe. Ik heb dus die auto volgens de handleiding helemaal in elkaar geschroefd en geborgt, maar, ik weet geen raad over welke nitro ik nodig heb, 16% 20%, en als ik deze neem: Quartel Modelbouw - 2.5 liter 16% Oil+ (Tornado) Zou dat dan kunnen denken jullie, ik ben helemaal nieuw in de Nitro wereld, dus kunnen jullie zorgen dat ik niet gelijk mn autotje opblaas doordat ik het verkeerde spul erin gooi? Het is een Kyosho GX-12 Astra Rally uitvoering. Alvast BEDANKT PS. ik weet alleen hoe het werkt met Electrische Lama V4tjes, en met dat auto geval ding, ja, schaal 1:18, ik weet het echt niet hoor....!Nitro,Wel;ke |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Brandstof auto's - Modelbouwforum.nl Lees de startposts van de bovenstaande 7 topics eens door, genoeg info om je op weg te helpen.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2010
|
e Roelof! Bedankt voor je reactie! Ik ben nog maar een noobie zoals ze dat hier zeggen, maar hoelang doe je met 1 tankje, en stel, ik heb die Nitro besteld, dat is volgens mij nog niet compleet gemixed, want er zit een Can olie van 1 L. bij.... Weet jij iets wat ik kan gebruiken nog? Grtz Donny |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Op veel vragen mag je ook gewoon de zoekfunctie gebruiken. Gebruik 1 of meerdere trefwoorden van minimaal 4 letters en selecteer het auto brandstof deel als zoekveld. over de "rijtijd" op een tank is al veel geschreven, in jouw geval moet 7 tot 10 minuten haalbaar zijn. Nitro is een bestandsdeel voor je brandstof net als olie en dan moet je nog methanol hebben. Zeker weten dat je de losse componenten hebt bestelt want dan wordt het nog lastig voor je. Je moet een complete brandstof kopen met 16% nitro bedoeld voor auto's. Oa. Merlin en Tornado zijn veel gebruikt.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Het best kun je de auto meenemen naar de modelbouwwinkel en je daar laten adviseren. Er komt nog aardig wat bij kijken om hem rijklaar te maken en via een forum is dan niet handig.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gx12, kyosho, nitro, welke |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |