![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2010 Locatie: Tholen Leeftijd: 15
|
Hallo, Ik heb zojuist een mini rave aangeschaft maar bij het kopen van onderdelen kwam bij mij de vraag op of de onderdelen van verschillende mini raves uitwisselbaar zijn? Die van mij is van Carson maar is volgens mij bijna hetzelfde als de mini rave van Robbe, de EVO II. Maaar, Protech heeft ook nog de mini rave 1.5T. Wat zijn de overeenkomsten en zijn de onderdelen uitwisselbaar? Bij voorbaat dank! Axel
__________________ 2WD Pede |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
|
Als ik het goed heb is de Carson een brushed wagen, de Mini Rave die ik heb (Caster Racing/Protech) is een brushless machine. Ik heb alleen geen fotos kunnen vinden van de binnenkant van een Carson, zelfs niet op de Carson model-sport website. Maar misschien kan je hiermee vergelijken? Er staan nog een paar fototjes in het mini rave 1.5 topic. Misschien dat dat je helpt. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...5-t-topic.html
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| carson, evo ii, mini rave, protech, robbe |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |