![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2011 Locatie: Wouterwoude/Wâlterwâld Leeftijd: 16
|
HALLO, Ik wil bij mij thuis een racebaan maken (1:10) Heeft iemand tips of ideeën over hoe ik hier bijvoorbeeld een racebaan kan maken. Ik wil een soort van stratenbaan maken. met kruisings en huizen... een soort modelbaan.. hieronder zijn de foto's (er komen nog meer) De foto's van de vorderingen van de baan komen hier ook. De ruimte bij de heuvel is ongeveer 5 bij 8 - Er komt nog een groter stuk bij.. alleen dat moet ik nog f f opmeten. ik geloof dat die iets van 8m lang en 5/6m breed denk.. Hieronder z ie je de foto's van de heuvel.. , ![]() Foto's van het andere stuk.. ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ GR, DJSiewart - Maverick strada MT + Nikko Ford F-150 Bodyshell / Er komt nog een Drift Auto.. Laatst gewijzigd door djsiewart; 27 mei 2011 om 10:36 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Ik DENK met een maverick strada mt
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
er is ook ergens een stuk track design software heb even geen url bij de hand maar dat kan je met wat crea googlen vast wel vinden
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 februari 2007 Locatie: Wormer Leeftijd: 39
| Citaat:
Gratis software voor het ontwerpen van circuits (Track Design Software) maak het niet te moeilijk
__________________ ** http://rcm-alkmaar.nl.Tamiya CR-01* ..2x Traxxas 1/10 Slash 2wd brushless... groetjes Franz | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Met een kleine ruimte is het aan te bevelen om iets van een 1:18 of 1:16 te nemen, dan kan je in verhouding een grote baan aanleggen die niet zo snel verveelt.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 1:10, beton, racebaan, thuis |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |