![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2010 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 17
|
Beste allemaal, Kzou graag een nieuwe zender + ontvanger willen kopen, en die zou aan 3 eisen moeten voldoen: 1. Kwaliteit (durabiliteit) in orde 2. Prijs zo laag mogelijk 3. Failsafe Deze 2 zijn er, wat vinden jullie? Spektrum DX3E - Traxxas 2.4GHz High Output Traxxas Link 2 kanaals zender en ontvanger - Hebben deze failsafes? Is de extra geld (25e) het waard voor de Spektrum? Die extra features zijn niet zo belangrijk, het gaat echt om dat de Spektrum veel kwalitatiever is en dus langer meegaat dan de Traxxas zender, maar klopt dat? Alle hulp wordt op prijs gesteld! Bedankt, Okan
__________________ Stampede VXL- 2S LiPo Turnigy Hard Case 7,4v 5Ah 20-30C+ Traxxas 8,4v NiMh 3Ah Laatst gewijzigd door Okan; 4 juli 2011 om 08:38 |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Aha, momentje... Kwaliteit heeft prioriteit, maar zolang de prijs onder 85e is (max prijs, en dat is voor de Spektrum). Die Chinese alternatieven zijn geen enkel probleem (allemaal Chinees he... Bijvoorbeel, welke zouden jullie nemen? http://www.rcracingtwente.nl/epages/...oducts/SPM3160 http://www.rcracingtwente.nl/epages/...ducts/TRX2238A http://www.rcracingtwente.nl/epages/...Products/87010 De LRP kost 60e, de Traxxas 70e en de Spektrum 85e. Hoe zit het met de kwaliteit echter?
__________________ Stampede VXL- 2S LiPo Turnigy Hard Case 7,4v 5Ah 20-30C+ Traxxas 8,4v NiMh 3Ah Laatst gewijzigd door Okan; 4 juli 2011 om 08:56 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2008 Locatie: Klundert (NB)
|
fail save weet ik zo snel niet, maar aangezien de prijs mag tie best snel kapot gaan wil je alsnog duurder uit zijn.(die chinese) Persoonlijk zou ik voor die Spektrum gaan. t is een eenmalige aankoop en je zit wat beter met garantie enz. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2010 Locatie: Odijk Leeftijd: 16
|
jammer dat je die spectrum al heb besteld. ik heb nu een half jaar een hobbyking HK-300 en die kostte me maar 17 dollar.... en die doet het ook helemaal prima. en heeft ook ingebouwde failsave die ook echt goed werkt en allemaal programmeermogelijkheden.
__________________ Traxxas Bandit/Rustler VXL(omgebouwd) Met ezrun sc-8 combo @ 147kmh, 2S 4000MAH en 5000MAH 30C Zippy Lipo, 4S 5000MAH 30c Turnigy Lipo, Trophy Truggy Flux |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Klopt maar voordat ie uit HK komt is het weer 1 maand verder... Daarnaast, 1 keer goed gekocht... Ach het maakt ook niet zoveel uit [edit] Hij is binnen en alles doet het weer OK, dus bedankt allemaal
__________________ Stampede VXL- 2S LiPo Turnigy Hard Case 7,4v 5Ah 20-30C+ Traxxas 8,4v NiMh 3Ah Laatst gewijzigd door Okan; 12 juli 2011 om 07:17 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 2.4ghz, dx3e, kopen, spektrum, zender |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |