![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: HobbyPlace
|
Auto met verlengkabel? Ik zou de velgen zilver spuiten van de golf. Je vroeg laatst in een ander topic welke velgen eronder moesten, waarom ga je daar niet in verder met je foto's want zo word alles wel erg onoverzichtelijk. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 oktober 2011 Locatie: Belgium Leeftijd: 32
| Citaat:
Verder is het normaal dat daar draad aan te pas komt als je verlichting erin duwt hé of moet ik soms met batterijen werken ...? nee toch ? Oke jij zou die velgen in het zilver lakken en ik dus duidelijk niet ! Jammer dat er hier op dit forum soms zo raar gereageerd worddt mijn gedacht ma bonn | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Voor het voeden van een paar ledjes wordt in veruit de meeste gevallen inderdaad gewoon een paar batterijtjes gebruikt. Oogt een stuk mooier als zo'n verlengkabel uit de auto
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2011 Locatie: Belgium Leeftijd: 32
| Op schaal 1:24 heb je amper plaats of zelfs geen plaats om batterijen te plaatsen ! Aangezien de wagens die ik maak volledig zoals het hoort gemaakt worden dus ook details etc is het echt onmogelijk om daar dan nog ergens een batterij te steken en het lijkt me ook helemaal niet handig ! Bovendien komen deze allemaal in een kast te staan met netvoeding zodat alles kan aangezet worden met besturingspaneeltje dus ben ik met batterijen echt geen flikker verder hé
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| golf, led, leds, scania r620, wesley |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |