![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2011 Locatie: België
|
Beste modelbouwers Ik ben sinds een week bezig met het rijden van mijn eerste wagen. Nu ben ik toch wel al weer 3 bodyklemmetjes kwijt zeker :s Weet iemand alternatieven om door die gaatjes te duwen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Betere bodyclips ??? Of koop een Z-tang, en verenstaal...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
Ik denk toch dat daar het probleem zit. Als je hem overal tegenaan knalt kan dat gebeuren, het hoort erbij. Kijk even bij www.pkracing.nl bij de bodyclips, daar zal je ook extra lange zien waarvan je er 1 nodig hebt om in 1x door 2 paaltjes heen te duwen. Mocht die los komen heb je meer tijd om het op te merken en kan je hem weer terug duwen.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2011 Locatie: België
|
Inderdaad... Mijn mooie kap heeft ook al enkele krassen gekregen Maar dat hoort erbij Die bodyklemmen gingen er snel af na een crash. Ik wil wel nog even rijden totdat de bodyklemmen toekomen. Dus zoek nog een aantal alternatieven... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juni 2011 Locatie: enschede Leeftijd: 16
|
is het niet veel makkelijker om gewoon om je bodyklemmen een pijpenraggertje te doen...hierdoor zie je waar hij heen gaat en pak je hem zo weer op. mocht je geen pijpenragers hebben neem dan gewoon een stukje wol of touw en knoop dat aan je bodyclip.. werkt prima. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
| DUB2245 Body Klip Retainers Black (2) [DUB2245] - $4.99 : LiquidRC.com , No Bull world wide shipping Werkt perfect. In meerdere modieuse kleurtjes
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
|
het helpt ook om ze achterstevoren in te steken. Zodat ze er niet kunnen uitvliegen bij een botsing, maar er zogezegd net harder ingedrukt worden. Learned that the hard way too...
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| body, bodyklem, tamiya tt01 type e |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |