![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Hallo allen, Ik ben op zoek naar een deftige kar om al mijn spulletjes in te bewaren en te transporteren. En wat ik zo zie, bevalt een Pit hauler bag mij wel. Nu ben ik op zoek naar een goed advies, welk merk, model en waar te kopen. Wat ik al weet:
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2011 Locatie: Rhenen Leeftijd: 14
|
Kijk even op PK Model Racing, kan de link niet geven maar volg dit: RC winkel, alle Producten ---> Toebehoren gereedschappen ---> PitBox, div tassen En kijk daar dan eens rond, volgens mij zitten daar zulke dingen tussen die je bedoelt? Zowel draagbare tassen voor alleen auto als de hauler bags. Hier anders even de nummers, vind je ze meteen TMA119220 3RTR-180002 <--- Fraai ding COR90251 3RTR-180005 Je kan trouwens ook ff alles kijken, staan wel meer soortgelijke dingen tussen
__________________ Electrix Ruckus RC<> Hpi Bullet mt Flux electro<>Kyosho DBX |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
| pit box - rc tas - tas voor het meenemen van uitrusting voor RC auto's Ik gebruik zelf die ptm022 autolock pitkoffer, en ben daar zeer tevreden over. Daarnaast gebruik ik een goedkope Black en decker trolley gereedschaps koffer voor het grotere spul als de laders en wielen en zo.
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
Zelf heb ik hem (nog?) niet, maar de gebruikers van de Shepherd Hauler bag zijn erg te spreken er over: ![]() Alles in 1 tas. Stevige op meerdere wielen, kunststof dozen/bakken. Groet Robert
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2010 Leeftijd: 31
|
Ik heb de 1/8ste tas van robitronic. Zeul daar redelijk wat gewicht in en voldoet aan alle criteria Robitronic Transporttasche 1/8 Buggy R14001
__________________ Mugen: MBX6R OS + MBX6T OS | Hobao: Hyper TT-e | Schumacher: Cougar SV2 Pro | Sanwa M11X |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 maart 2011 Locatie: almere Leeftijd: 14
| Citaat:
__________________ Raggen = lachen. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Dat hangt van de 1:10's af. 2 B44's met de wielen eraf moet zeker lukken.
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Rustler misschien in het onderste vak. Maar het is erg simpel om achter te komen, pak je rustler mee naar de Gamma en kijk of hij past.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |