![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 januari 2012
|
Ik kan voor 20 euro een Graupner xr -6fm zender kopen. Nu heb ik net klaar met bouwen van me Savage SS dus is mijn vraag of ik er goed aan doe. Omdat het allemaal nieuw voor me is is het nog beetje puzzelen voor me. Wie geef Advies. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2011 Locatie: Rhenen Leeftijd: 14
|
Kijk goed naar wat jij wilt en wat je ermee wilt kunnen qua instellen etc. Het is wel een 40mhz zender, waar dus storingen kunnen komen als de auto ver is en als je met andere mensen rijd. Tegenwoordig zijn de 2.4Ghz zenders erg in, die het vrije kanaal vind en zich daaraan bind. Deze zenders hebben heel ver bereik en hebben geen last van storingen + je hebt geen antenne die je ver moet uitschuiven! Voorbeeld van een 2.4Ghz zender, de Spektrum Dx3C, met 20modelgeheugens: DX3C DSM 3-Channel Surface Radio (SPM3300): Spektrum - The Leader in Spread Spectrum Technology Plaatje hier zetten lukt niet sorry. Ik zou zelf meteen gaan voor een goede zender, als je eenmaal een goede zender aanschaft heb je er de rest van je hobby profijt van. 2.4Ghz zijn de beste zendersop dit moment, en omdat ze geen storingen hebben etc erg geliefd. Kijk anders voor alle zenders/veel op PK Model Racing Ga naar PK Model Racing ---> RC Winkel, alle producten ---> Zenders, servo's en ontvangers ---> Zenders ---> Alle 2.4Ghz zenders Zie net dat ze er daar al 1 hebben vanaf 60euro, is natuurlijk 3x zoveel als jij voor die andere kan krijgen maar dan heb je geen kristallen en storingen meer! Kijk anders eens op marktplaats, heb je goede zenders vaak voor minder Succes!
__________________ Electrix Ruckus RC<> Hpi Bullet mt Flux electro<>Kyosho DBX |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
| Citaat:
![]() moeilijk he | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat: Lees dit topic eens door en denk er nog eens 2x over na.... http://www.modelbouwforum.nl/forums/...mel-koopt.html De GT2 kan je voor iets van 39 euro bij de Conrad en Jamara WEL (!!) met een goede CE certificaat kopen.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |