![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 28
| Dat probleem heb ik idd ook gehad... Gewoon even zoon klein gasbrandertje (om te solderen) mee nemen, voorzichtig koelkop verwarmen... KIJK WEL UIT... NITRO BRAND OOK ) en starten die hap...Zo doen een maatje en ik het ook
__________________ Ben toch benieuwd vanaf welke leeftijd je lid kan worden ??? Jaja, IK WORD PAPPA |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Jaja.... Goed advies hoor met dit weer...... ![]() Als je nu gaat rijden ben je er van verzekerd dat je van de zomer een motor hebt die niet meer wil lopen .... Het waarom is ondertussen al vaak genoeg behandeld op het forum.
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 28
| Citaat:
Enige wat wel is (bij savage xl), is dat de kunststof ophanging inmiddels is vervangen voor aluminium... door de kou werd deze broos en brak snel af
__________________ Ben toch benieuwd vanaf welke leeftijd je lid kan worden ??? Jaja, IK WORD PAPPA | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Een luchtgekoelde motor waarvan de lucht om hem heen zo'n 30 graden lager ligt dan normaal zal ook invloed hebben op zijn eigen bedrijfstemperatuur. Hoewel je een bijna juiste temperatuur kunt meten op de gloeiplug is het blok nog steeds onderhevig aan een zware onderkoeling. Bij een gewone auto (en alle grote motoren) waar zuigerveren worden toegepast zullen de zuigerveren de uitzettingsverschillen oppakken, bij deze nitro motoren niet en zal je zuiger zich gaan zetten naar de krappere cilinder met alle problemen die zich voort kunnen doen als het buiten weer echt lekker weer wordt.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 26 april 2011 Locatie: Den Ham(Twente) Leeftijd: 23
|
Nou ik heb de auto vannacht bij de kachel gelaten, en vannochtend gestart in de garage. En ja hoor, hij starte in 2x! maar toen ik de gloeier er afhaalde sloeg hij af. dit een paar keer herhaald. wel starten, maar als de gloeier er af ging sloeg hij af. Maar was al blij dat hij starte haha. |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 juli 2009 Locatie: leiden Leeftijd: 33
| Citaat:
__________________ GP ultimate-piper j3cub rip -Decathlon-extra 3.25- T-rex 450 - blade mcpx - nine eagle solo pro bumper chopper | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |