![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 26 april 2011 Locatie: Den Ham(Twente) Leeftijd: 23
|
Ik heb een Reely Cougar 4.1 die niet meer start. Hij loopt op Nitro, heb de tank ook gewoon vol, maar hij slaat domweg niet aan. Kan iemand ff wat tips geven wat ik nu het beste kan doen? Alvast bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
"effe" zegt ie.... Nou vooruit, komt ie: gloeithijwelishijnietverzopenzitjebrandstoffiltern ietverstoptheefthijnogwelvoldoendecompressie? Groet, Bert
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
@ Brutus: hij gloeit wel, hij is niet verzopen(voorzover ik kan zien) en of hij genoeg compressie heeft weet ik niet.. Wat kan ik doen om te zorgen dattie wel genoeg/meer compressie krijgt?
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2007 Locatie: Putte (B) Leeftijd: 50
|
Gewoon ANWB wegenwacht bellen -Is je gloeiplug nog ok en heeft je gloeiplug accu voldoende spanning. -Is je carburator goed afgesteld. Een site met enkele handige tips: Deze afstellingen gelden voor de meeste gloeiplug motoren, de plaats van de sproeiers anders kan zijn
__________________ Futaba T10CG 2,4Ghz, Spektrum DX8, Futaba T7C 2,4Ghz. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
| Brandstof auto's - Modelbouwforum.nl begin maar eens met alle sticky's die bovenaan staan met de vermelding : Belangrijk
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Ik hoor trouwens ook steeds meer over een startbox. Deze ''vervangt'' min of meer de trekstarter, dus al de trekstarter het niet meer doet, kan ik de auto met de startbox starten. maar zijn deze universeel? of passen ze niet op alle auto's? En heeft iemand ervaring met zo'n startbox? is dat wat? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Doe voor de gein eens zoeken op "startbox" in het brandstofauto gedeelte.....
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Wie probeert nu nog met een auto te rijden? *zit lekker warm bij de kachel te genieten van eigen gemaakte lasagna te kijken naar de nieuwste Muppet film* Als alles in orde is doe je er verstandig aan om eerst de motor te verwarmen met een fohn oid.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Als die nieuw is doe je er ook verstandig aan om het inlopen van de motor heel serieus aan te pakken, met deze kou en vocht doe je dat zeker niet
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |