![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2012 Locatie: Overijssel, Rouveen
|
Hallo, Ik wou de HPI RTR Nitro RS4 3 Evo+ met 2.4GHz zenderset en de Porsche 911 GT3 body gaan kopen. Maar nou wou ik even weten wat je daarvoor allemaal nodig hebt naast een startset. (deze startset bedoel ik: Nitro startset , aleen bij aanschaf van een nitro auto ) Ik bedoel dingen zoals after-run olie enzo. Alvast bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2011 Locatie: Rhenen Leeftijd: 14
|
Begin morgen ook met nitro, maar wat ik allemaal erbij heb gekocht: After-run olie Luchtfiler olie 3extra gloeipluggen brandstof, En lees dit aub even heeeel goed door: Brandstof auto's - Modelbouwforum.nl Alle dingen waar belangrijk voor staat zou ik lezen, hoelang het ook is, daar staat alles om je auto goed en lang te onderhouden, wat je nodig hebt, hoe je hem afstelt etc etc. Dat is belangrijker als mijn info.. Groet, Rutger
__________________ Electrix Ruckus RC<> Hpi Bullet mt Flux electro<>Kyosho DBX |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Dus als ik dit: Nitro startset , aleen bij aanschaf van een nitro auto en dit: RN-Tuning Bio-Power luchtfilterolie 250ml. bestel heb ik alles compleet om de HPI RTR Nitro RS4 3 EVO+ met een 2.4GHz zenderset te kunnen starten en te rijden? En kan deze luchtfilterolie ook met deze auto? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
in de winkel weten ze ook wel hoe en wat je nodig hebt, toch ??? gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Anders download je de manual van de HPI site, daarin staat ook aangegeven wat je nog nodig hebt....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Wat is het verschil tussen deze 2 auto's: 1. HPI 105942 HPI RTR Nitro RS4 3 Evo+ 2.4GHz w/ Porsche 911 GT3 RC Car by HPI Racing Europe 2. HPI 101550 HPI Nitro RS4 RTR 3 Evo+ w/ Porsche 911 GT3 RS RC Car by HPI Racing Europe |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
Berrian, je kunt ook zelf toch wat dingen opzoeken. Nu wordt alles voor je voorgekauwd
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |