![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 februari 2012 Leeftijd: 39
|
hallo allemaal,ik zoek een 2e hands benzine auto voor de verjaardag voor mn zoon hij wordt over 2 weken 9 jaar en is helemaal gek van rc auto's,alleen die electrische muk van de bart smit zijn we helemaal klaar mee . ik zoek een gemakkelijke auto waar hij meteen zonder al te veel poespas mee kan rijden weet iemand mss een 2e handsje voor ongeveer 100 euro waar hij zijn hobby mee kan beginnen ? hoeft echt niet zo professioneel te zijn maar gewoon om mee te beginnen.grtz bulehv [ik kom uit eindhoven maar ben chauffeur en kom in heel benelux dus afstand geen probleem]
|
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
Hou Bulehv, Benzine auto's zijn alleen vanaf schaal 1/5 en 1/6. Deze zijn redelijk prijsig om mee te beginnen. Voor een kleinere schaal kom je bij de nitro auto's aan. Voor beginnend rijder is nitro redelijk lastig (Imo). Je moet veel dingen weten over afstellen en het goed laten lopen van je motortje. Ook is de nitro best duur(1L=10tje) en maakt nog redelijk veel herrie voor bijvoorbeeld in de straat (buren zijn er al gauw klaar mee Ik denk als je niet al te veel problemen wilt het beste kan beginnen met elektro. Hier is het een kwestie van batterij opladen, aansluiten, en gaan met die .In de prijsklasse van 100 euro zou je zowiezo voor elektro of nitro 2de hands moeten gaan kijken. Hoop dat het wat duidelijker is zo, veel succes met de zoektocht van een geschikte auto!
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
niet aan beginnen. 9 is zowiezo te jong voor brandstof en zoals al gezegd voor een 100 euro koop je alleen rotzooi. bespaar jezelf een hoop gezeik, leg wat meer geld uit en koop een goede electro. en wil je daar wat meer uitleg over ga dan overdag naar een winkel en niet op zaterdag of koopavond. dan heeft het personeel meer tijd voor uitleg.
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2012 Locatie: scharnegoutum Leeftijd: 14
|
Ik zou inderdaad ook een electro kopen, en als je een brandstof wilt kopen zou ik die zeker nieuw kopen, toen ik een brandstof 2e hands kocht was de motor stuk succes!
__________________ Ansmann Macnum: met Carson Dragster-sport 10T 3890kv, TT-01: met BL 12t Typhoon, Hpi Hellfire: Picco 3.5cc, Hobao Hyper st |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 27 maart 2011 Locatie: kampen.
|
als je toch voor electro gaat zou ik eens naar traxxas kijken. prijs begint bij de 200 euro, kan tegen water en niet kapot te krijgen, behalve als je met volle snelheid tegen een paaltje rijd .google maar eens rc shop twente gr Henk-Jan |
| |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
9 jaar en brandstof is inderdaad geen goed idee.... Niet zonder de nodige begeleiding van iemand met voldoende ervaring in ieder geval. Er komt meer bij kijken als alleen rijden en een ventje van 9 heeft over het algemeen nog niet het geduld dat allemaal te leren. Advies is dus simpelweg eerst voor een groter budget te zorgen , voor 100 euro heb je ook 2dehands gewoon niks fatsoenlijks. En 2 toch te gaan kijken naar een electro maar dan van de merken Traxxas , HPI of Tamiya.
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2011 Locatie: maasdam Leeftijd: 13
|
Haha. Nitro bedoel je koop lekker electrisch. Uurtje rijden kan een 10€ kosten zit je daar op tewachten? Met electrisch bedoel niemand hier een bartsmit auto. kijk is op Radiografisch Bestuurbare RC Auto, Speelgoed, Boot, Radiografische Tank goede electro auto voor 120€ Koop echt geen brandstof als beginner! Het was voor mij de grootste teleurstelling van mijn leven!,"overdreven" dagen zitten balen toch voor electrisch gekozen. Was een goede keuze
__________________ - FG baja 2wd - rcrotterdam.nl - |
| |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Nope...... Maar is ook pas 12... Ook geen leeftijd om zonder gedegen begeleiding te beginnen aan nitro
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2011 Locatie: maasdam Leeftijd: 13
|
Waarom niet? Ik kan wel zeggen dat mijn hobby winkel dit heeft gezegt dus lang leven de hobby winkel. Het ligt niet aan mij Ik zeg ook KAN 10€ kosten zeker met een 4.6
__________________ - FG baja 2wd - rcrotterdam.nl - |
| |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
wek zeggen ???????????????? leer eerst eens typen voor je hier de slimmerd uit wilt hangen. en die site die je linkt wekt echt veel vertrouwen bij mij
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |