![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2006 Locatie: Naaldwijk(nl) Leeftijd: 19
|
ik heb er ook (maar) 2 Carson Stormracer en FG Marder Groeten, Ruben
__________________ FG Marder | Hormann HT2 |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
de enigste variatie is de kleur van je rupsen en het aantal wiellen van de truck. kijk bij mij zijn ze dan toch nog anders van kleur!!!! en daar bij heb ik ook nog andere modellen ! heb je de High lift al? | |
|
| | #33 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Hallo Mike.... ik heb er wel een paar Bruisers (6x) mountaineers (3x) Blazers (5x) Toyota Hilux 4x4 (4x) en nog een paar incomplete Projecten. En natuurlijk niet te vergeten Ford F350 High-lift (2x) altijd in voor meer 3-speeds.... | |
|
| | #34 (permalink) |
| Guest
|
Ja, gestoord ja! <wazig> Ho ho, niet alleen trucks he, ennee , er zit ook kleur variatie in! enneee eenneee, nou.. pfff.. iedergeval meer variatie als die ijzeren 3 speeds Die tanks lijken ook niet allemaal op elkaar, Zucht... Vergeet de auto's niet, snik.. die worden weer in het vergetel hoekje gedrukt. Pfff.. Barbaar. Die nieuwe? 3 speed, denk van de week bestellen, hangt van de gulheid van de baas af. Maar bouw em denk toch niet op als Jugg, zit te denken aan Dakar (als je aan me collectie komt, kom je aan mij hé) haha Raar manneke, pas maar op anders stuur k de tanks op je af Stefan |
|
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 23
|
Ik heb er momenteel 2: Mugen MTX-3 Prospec en Tamya DF-02 Gravel Hound. Ik heb heel even een MT2 gehad, en mijn TRF415 is al een tijd weg, en mij Xray M18MT sinds 2 weken geleden.
__________________ http://www.speedpassion.net/ - http://atomic-carbon.gforceimages.net/ - http://www.alienpower.net/ |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juli 2005 Locatie: Oost-Souburg Leeftijd: 21
|
Ik vind trouwens dat in de topic titel het woordje AL beter weg kan... nu lijkt het net een wedstrijd wie er het meest heeft. Ik heb nu sinds 7 jaar 0 rc's maar ga zaterdag een Hormann HT1 halen met DX3 Kan niet wachten
__________________ Elcon Models | G4z Power |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 13 februari 2005 Locatie: Hoogerheide
|
Inmiddels trotse eigenaar van een Tamiya Porsche 959 Parijs-Dakar, een Mugen-Seiki MSX3 en een FG Formule 1 Sportline.
__________________ FG F1 Competitionline MF Benetton B195/FG F1 Sportsline Benetton B192/Team Associated SC10/3Racing TT01/Shumacher Mi4 |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2006 Locatie: Limburg (NL) Leeftijd: 26
|
ik wilde zeggen eentje, maar als ik er zo over denk heb ik nog wat oude speelgoed electro auto's liggen :P dus dat maakt drie :P twee nikko monstertrucks en het 'echte' speelgoed, mijn kyosho fw05-t |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |