![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Limburg, Land der Belgen Leeftijd: 21
|
Alles past... Een truggybody gaat gewoon veel te groot zijn en zal dus lelijk zijn. Niet echt aan te raden dus. (Nog steeds die spellingschecker niet gevonden, nee? Dat ding helpt namelijk ook goed bij het plaatsen van hoofdletters en punten...) |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2007 Locatie: Wormer Leeftijd: 39
|
ik kan het bijbehorende topic-draadje ff niet vinden, maar in `t topic van de "electro-rally-cup had ik iets gelezen over iemand die een buggy had met de buggykap er gewoon op ter bescherming tegen straatvuil en dergelijke. maar daarover zat een kap van een rally-auto dus uiterlijk van een gewone rally wagen, met daaronder een complete buggy maar zoals gezegd, ik kan `t nu ff niet terug vinden
__________________ ....http://rcm-alkmaar.nl......Tamiya CR-01* 2x Traxxas 1/10 Slash 2wd brushless groetjes Franz |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 24
|
Da's de DF-03Ra. De rally-auto van Tamiya, gebaseerd op het DF-03 buggy chassis, maar met kortere draagarmen,... Daar krijg je een rally-auto kap bij en een Dark-Impact buggy kap. Die buggy kap wordt gebruikt als inner-body om zou vuil buiten te houden.
__________________ <-- Universeel demonteer tooltje. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| bodie, buggy, road, tamiya |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |