![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2009 Locatie: Friesland Leeftijd: 24
|
hallo, ik heb een tamiya Mad Spirit en vind de bodie niet echt zo mooi. nou wil ik er graag een on road bodie op zetten. ik weet dat het nog wat passen en meten word maar ik dacht dat moet vast wel luken , nou was mijn vraag of er nog mensen zijn die nog tip's voor mij hebben? en wat voor bodie er mooi bij zou staan?ps: sorry als er foutje in staan Groeten Tommygeweer |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2004 Locatie: Limburg, Land der Belgen Leeftijd: 21
|
In de modelbouw is in feite niks onmogelijk, de vraag is hier gewoon of het wel mooi wordt. Maar dat is jouw keuze. Enne, tips? Ik denk dat je best gewoon eens zelf naar de modelbouwwinkel gaat om daar een paar body's uit te proberen. PS: Waarom doet je niet gewoonweg de moeite om een spellingschecker te installeren of je tekst eerst in Word te schrijven? Want het is wel allemaal netjes dat je je op voorhand verontschuldigd, maar een beetje extra moeite kan nooit kwaad, toch? |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
bedankt voor de tip zal voortaan eerst even word gebruiken:P. maar ga morgen naar een modelwinkel maar dacht miss weten jullie nog iets leuks en als ik wat gevonden heb zou even een pic uploeden om te laten zien of het ook wat is geworden Groeten Tommygeweer |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2008 Leeftijd: 18
|
hallo, ik heb een on-road body op een buggy. de vorige eigenaar heeft d.m.v. passende schroefjes in de shock towers daar body-posts op gezet. alleen is mijn kap ni zo mooi...(bmw-porsche mix )als je wilt kan ik wel een foto'tje posten
__________________ tamiya |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 31
|
zoveel bijsnijden tot je een body over hebt die lijkt op die van een buggy... Vind het niet mis, maar erg optimaal naar buitenhouden van vuil is het ook niet. Enkel voor de looks ombouwen?
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Traxxas SLASH topic bedoel je die?
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| bodie, buggy, road, tamiya |
| Discussietools | |
| Weergave | |