![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
| Citaat:
Thanks voor de vertaling trouwens!
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! | |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
| Citaat:
Vrouwen makkelijk in de omgang
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
|
Haha, misschien toch een beter onderwerp voor in de kroeg dan!
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Beste marco ik ben zelf 13 jaar maar ik heb mijn eerste nitro auto van marktplaats 2de hans maar als je daar een bestuurbare auto vandaan haalt heb je wel een groot risico dat je een miskoop hebt en de motortjes zijn meestal niet zo goed meer maar verder wel oke groetjes marius | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Marius, boven de naam van de poster staat een datum, dat is de datum van het plaatsen van de post. De laatste post in dit topic voordat jij reageerde was 31 oktober 2009, 14:41 , ofwel een jaar oud....... Gelieve hier even op te letten want het topic is niet echt meer actueel.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2007 Locatie: druten
|
Hoi hoi. Ik denk dat we maar eens uit de ogen van een 12 jarige moeten gaan kijken. 12 Jaar is nogal een lastige leeftijd, want ze denken dat ze met een nitro makkelijk kunnen rijden. Tuurlijk geld dit ook voor elektro, maar ik denk dat zo`n jochie maar eerst eens moet proeven aan het rc gebeuren. Ik zelf heb een zoon van 6, en die rijd met een carson street breaker. Voor hem meer als hard genoeg. Mijn ander zoon van 12, heb ik ook eens laten rijden met mijn LRP s8bx buggy. Dit was niet zo`n groot succes, eerlijk gezegt. Ik denk dat een jochie van 12, maar gewoon eens rustig moet beginnen, en niet moet gaan denken, om met de ervaren jongens mee te kunnen gaan. Ga gewoon voor een leuk auto`tje kijken, wat nog niet de hoge snelheden haalt, want voor je het weet, krijg je ongelukken. Groet joop... |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2010 Locatie: veldhoven (eindhoven) Leeftijd: 33
| i lol'd maareh.. ik gooi het op een bouwpakket voor zowel vader als zoon... waarom? ik heb in de paar maanden dat ik nu met RC bezig ben ervaren dat niet alles even makkelijk is. Ik rijd electro overigens.. heb een rusty compleet en ben voor de lol een bandit aan het bouwen vanuit niks. nu dat ik met die bandit bezig ben begin ik de werking van mijn ander chassis wel te begrijpen, wat eerder niet het geval is/was conclusie... als je er een bouwt vanuit een doos, kun je wat duurder uit zijn maar de kans dat je het probleem vindt bij stukken is wel groter. gr. niet joop maar maikel |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
ik wist gewoon dat nitro niet makkelijk was toen ik 12 was...... zucht....kenden we maar iemand van 12 jaar.....
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 30
|
Als je zou zeggen: Benzine of electro dan zou je kunnen zeggen gaat redelijk gelijk op. Ik zelf heb alleen ervaring met benzine in vliegtuigen. Maar dat slaat nooit af, start makkelijk keer op keer etc. Is voor mij net als mijn electro kisten(vliegtuigen) en mijn slash 4x4. Maar mensen kom op: Methanol of elektro..... Dan blijft elektro in het voordeel. Methanoller is zelfs bij een goeie soms een keer bij/afstellen. Elektro heb je dat gewoon niet. Maar natuurlijk kun je ook met een methanoller beginnen maar makkelijker....., nee het is gewoon een stukje lastigger, wil niet zeggen dat het wat uitmaakt om niet voor methanol te gaan.... Een ervaren rijder kan een methanoller altijd goed laten lopen geld ook voor electro Een onervaren rijder kan problemen hebben met de loop bij methanol. Bij elektro is het aansluiten en rijden maar. Punt is meer: Je moet gaan voor wat je het leukste vind want met 12 jaar kun je beide. Denk verder eerder dat het budget een probleem is. Met alleen de auto ben je er niet. Voor 300€ wordt het makkelijker. Brushless is een groot voordeel. Is 200€ de max dan zou ik voor zoiets gaan: Toemen Modelbouw - Shop Detail Vraag ook wat ie wil, onroad/offroad. Onroad is een Tamiya TT-01 misschien weer leuk
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2008 Locatie: Utrecht Leeftijd: 24
|
Toen ik 12 was werd ik niet zo verwend... En ik vind dat je iemands kunnen en doen niet kunt meten aan een leeftijd. En jammergenoeg worden er steeds minder bouwpaketten verkocht want dat lijkt mij ideaal, leren,logica,en de moeite zien voor zo'n bouwwerk. Dan zal hij meer respect hebben voor de auto en dus minder brokken maken..
__________________ |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 mei 2007 Locatie: Krimpen aan den IJssel Leeftijd: 19
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| advies, beginner buggy, mening, winkel |
| Discussietools | |