![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2010 Locatie: winschoten
|
He Raysmoke. Heb je je CP Belt al binnen, wat voor een kleur is het?? en als je een sim hebt kan ik die van je over nemen. Mischien kun je het branden op schijf en naar me op sturen. Ik betaal je de gemaakte kosten terug. Heb gisteren gevlogen in een gymzaal met mijn CP ging redelijk. Maar ik moet echt iets gaan doen met dat scheef hangen ik vind het maar niks. Mishien ga ik over stappen naar een HDK 500 GT deze kent geen grondwindt en heeft ook geen flybars meer. Model is alleen te koop in de USA. Moet nog iets meer info hebben en dan maar bestellen. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2010 Locatie: Brunssum
|
@EvanEerden, - Heb je je CP Belt al binnen, wat voor een kleur is het?? JA ik heb de Belt CP v2 al binnen, het is een groene. Helaas heb ik ook al mijn eerste crash gemaakt bij de eerste keer 'hoppen'. Ongeveer 25 euro schade. - en als je een sim hebt kan ik die van je over nemen. Mischien kun je het branden op schijf en naar me op sturen. Ik betaal je de gemaakte kosten terug. Ik heb geen sim gekocht, alleen maar een kabel om mijn afstandbediening op de pc aan te sluiten. De sim die ik wil gaan gebruiken is gratis, maar ik krijg de afstandbediening niet goed aan het werken. Van de rechter hendel wordt alleen maar 'naar boven en beneden' herkend, maar 'links en rechts' werkt niet - Mishien ga ik over stappen naar een HDK 500 GT deze kent geen grondwindt en heeft ook geen flybars meer. Klinkt goed, maar ik ga eerst maar eens leren vliegen met de Belt CP v2, voordat ik aan groter en duurder materiaal begin
__________________ Belt CP v2 Beginner |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 februari 2010 Locatie: Beetgumermolen Leeftijd: 29
| Citaat:
Waar volg je zo'n cursus??? | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2010 Locatie: winschoten
|
He RS (RaySmoke) Ik heb ook al het nodige vernield aan mijn heli maar ik heb al wel gelezen op het forum dat alles goed gaat komen. Al zie ik het nog niet snel gebeuren maar we zullen geduld moeten hebben. Wat voor sim gebruik je dan en waar kan ik deze vinden,Als 1 stick niet goed werkt staat de sim mischien op mode 1 of mode 2 mischien kun je dit veranderen. Een tijdje geleden was er iemand op het forum met de naam ADH uit winschoten weet jij mischien of hij nog steeds op het forum zit of hoe ik hem kan achterhalen. Gr uit Winschoten aan alle vliegniers Eddy. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 31
|
@multisession De vraag over jou workshop, deze vind plaats in lelystad. Voor mijn info kijk op de site van www.pitch-play.nl Groeten Roel
__________________ MX-22 -> Three Dee NT Vstabi & Three Dee MP/e Vstabi RC-heli WORKSHOP + Vlieglessen -->www.pitch-play.nl / www.3dhelifreakz.nl |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 november 2009 Locatie: Zottegem België Leeftijd: 27
| Citaat:
| |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2010 Locatie: Benschop Leeftijd: 18
|
mijn beltje hangt ook netjes recht in de lucht, gewoon even een swashplate leveler kopen (bij hobbymaniac 12 euro d8 ik), ideaal tooltje, BTW, ik gebruik de copterx metal head nu, de plastic head hing wel heel iets schuin in de lucht, maar dat kan ook net verkeerd afstellen zijn geweest door mij
__________________ ![]() |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Dat schuin hoveren heeft niks met de kop te maken.. de staartrotor duwt de heli een beetje zijwaarts, en dat moetje dan corrigeren...
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2010 Locatie: Benschop Leeftijd: 18
|
nu ik de metalen kop heb is het weg, maar zoals ik zei, het kan ook slecht afstellen zijn, hij hangt bij mij nagenoeg recht in de lucht (wel continu ant corrigeren bij het hooveren uiteraard)
__________________ ![]() |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| belt cp v2, helikopter, instabiel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |