![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Ergens op een plekje van de wereld ^o^
| Citaat:
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2010 Locatie: Burgum, Friesland Leeftijd: 23
|
Als je al wel gaat lessen en je moet eerst je Brevet halen dan kun je beter ineenkeer voor een goede CP heli gaan. Les heli's zijn meestal wel groter dan 450 klasse, dus vaak ook makkelijker mee te vliegen dan een 450, hou er dus rekening mee, hoe kleiner hoe nerveuzer.
|
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2003 Locatie: Steenwijk NL Leeftijd: 47
|
Hmm, en waar gaan jullie les nemen?? Ik wil niet negatief zijn maar gezien jullie leeftijd zal het budget wel beperkt zijn.. Ik hoor normaal over lesuren van 40 tot 80 euro.. Het zou jammer zijn als jullie 500 euro verder zijn en wel kunnen vliegen maar geen heli kunnen betalen.. Mijn advies is dan ook meer iets van "Zoek hulp in je nabijheid". Leer van een andere heli piloot.. Kijk wat hij heeft en misschien kan hij je adviseren in een aanschaf. IK heb ondertussen een paar jeugdige piloten op weg geholpen en merk toch wel het beperkte budget als een behoorlijke rem op de snelle leercurve.. Bedenk goed dat RC-heli vliegen de top van RC modelbesturing is en met die top bedoel ik niet alleen de moeilijkheidsgraad. Een Vliegtuig setje kost vaak de helft en gaat 3x langer mee... Heli vliegen is nu eenmaal een wet van de langste adem en de dikste portemonnee.. Benno
__________________ Firebird, Zap, Speedboot, King2, GL450Ct, CX500SE, DF52, Swift 2, CX250, Mini swift, T-rex 450 FBL vermomd als airwolf, T-rex 700E F3C, A5 waterplane (coming sooooon) |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
we gaan les nemen in Emmeloord en ik ben blij dat mijn ouders de les betalen maar crash je vaak als je les neemt of valt dat wel mee? en als je meteen een heli neemt die wat pit heeft is er dan minder kans dat hij crasht omdat de instructeur sneller tegen kan sturen of vald dat wel mee
__________________ als Vliegen achter Vliegen Vliegen Vliegen Vliegen VliegensVlug |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2003 Locatie: Steenwijk NL Leeftijd: 47
|
De meeste piloten die les geven doen dat alleen met hun eigen les toestellen. Meestal groot en heeeeeel duur.. Of ze stellen hoge eisen aan jou heli en zender zodat zij die kunnen besturen.. Maar de school in Emmeloord ken ik niet en dus zul je het zelf daar wel horen.. Benno
__________________ Firebird, Zap, Speedboot, King2, GL450Ct, CX500SE, DF52, Swift 2, CX250, Mini swift, T-rex 450 FBL vermomd als airwolf, T-rex 700E F3C, A5 waterplane (coming sooooon) |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Er zijn zat clubs waar je gewoon met je eigen heli kan lessen, welke dat ook is. Daarom is het toch een modelbouwclub? En het is normaal dat een instructeur niet betaalt. Als hij hem niet had kunnen redden, had je dat zelf ook niet gekund.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
En een clublidmaatschap voor een heel jaar kost ook iets in die buurt. Dat lijkt me een makkelijke keuze.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Kreeg je dan les op je eigen toestel of op die van de leraar?
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |