![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik zou als je alleen rustig rond wil vliegen voor weinig geld de HK450 nemen. Mocht er iets je echt niet bevallen, dan kan je alsnog upgraden.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2003 Locatie: Katwijk Leeftijd: 37
|
Hmm, zo te zien is die KDS als de douane aan je pakketje zit even duur c.q. iets goedkoper dan een HK450 uit eh HK
__________________ Depri worden? Tjek dit! |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
En de KDS is ook gewoon een T450 kloon. Vliegt als instapper in de hobby prima trouwens. Citaat:
Als er iemand bij ons op de club komt met een 450CP die nog nooit zoiets heeft gevlogen, dus eigenlijk zonder ervaring.... Dan laten ze hem niet vliegen, laat staan zijn heli de eerste keer prakken. Zo iemand wordt eerst even wegwijs gemaakt wat hij nu daadwerkelijk heeft gekocht en er wordt wel even goed naar de heli gekeken. Btw..Hij zou zowiezo niet onbegeleid kunnen vliegen zonder brevet. Of hij nu met een FP of CP aan komt zetten. Prakken mag best, maar dan wel gecontroleerd Ik zie trouwens geen enkel probleem om te beginnen met een CP, mits iemand een gemiddelde motoriek heeft en bereid is om wat te leren over de techniek (interesse) en voldoende geduld heeft om de juiste stappen te nemen.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" | |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 januari 2010 Locatie: Coevorden Leeftijd: 28
| Citaat:
Die gast bood hem mij per mail aan voor 210,- Beetje afdingen en eventueel wat spares erbij bestellen en er kan vast nog wel wat meer van de prijs af. Verder geen ervaring of het ook een goeie shop is hoor. | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Er zijn zoveel shops die clonen verkopen in NL. In de marge kan er een paar tientjes verschil in zitten. Maar als je wakker ligt van een paar tientjes dan kan je naar mijn mening beter een andere hobby gaan zoeken. De tijd heeft mij geleerd dat het gewoon geld kost als je verslingerd raakt, en 2e hands geen bal opleverd. Je kan beter kijken of ze je goed helpen en je snel van dienst kunnen zijn. Het voordeel is dat het niet voor onbepaalde tijd blijft hangen bij een of andere douane beambte en je het terugkrijgt met een extra rekeningetje. Voor details en discussie: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...nd-douane.html Even bij voorbaat een Reminder: winkels, of ervaringen met winkels mogen op het modelbouwforum ook niet besproken worden, staat in de regels
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juni 2009 Leeftijd: 32
|
@EricW Citaat:
@malelom Succes met je hk-450!, en aan "i told you so" daar doe ik niet aan ! dus geniet van je aankoop! is zeker een hele leuke heli! gr. nick | |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
| Citaat:
Ik wil alleen maar de TS behoeden dat die niet over 2 dagen weer hier staat, met de vraag of iemand hem kan helpen met leren vliegen, en het herbouwen en afstellen van zijn heli... mocht je toch voor zoon cp gaan, Veel succes!,
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Ergens op een plekje van de wereld ^o^
| Ehm, hopelijk heb je enige ervaring met het sleutelen. De HK450 wordt zonder enige bouwtekening geleverd...
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Vergis je hier niet in. Welke handleidingen gebruik je dan? Want geen heli is gelijk. Een beetje verstand van het principe van hoe een heli in elkaar zit, is toch wel vereist om een heli vanaf de grond af aan op te bouwen. De heli zal binnenkomen als een pakketje ten grootte van anderhalve tot twee hagelslagdozen. Het is mogelijk, maar als ik jou was zou ik dan toch iemand bij de hand houden die je evt. kan helpen, want geloof me, één onderdeeltje verkeerd op de plek, zelfs maar achterstevoren plaatsen ervan of iets dergelijks, kan zorgen voor vliegen of vallen.
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 januari 2010 Locatie: Coevorden Leeftijd: 28
|
Ik weet niet welke handleiding ik ga gebruiken, voordat ik hem kocht heb ik even gegoogled en meerdere duidelijke handleidingen gevonden met foto's etc. daar maak ik me dus niet zoveel zorgen om. Afstellen is een ander verhaal, ik heb absoluut niet de illusie dat ik dat als groentje wel even doe, daar ga ik dus ook een slachtoffer voor strikken met ervaring, interesse? Citaat:
| |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
Ik denk dat je via Google ook wel een heliclub bij je in de buurt kunt vinden. Als je daar gaat kijken, daar zijn altijd wel mensen die bereid zijn om je te helpen.
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |