![]() |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Tja, maar 25 posts, en dan(vermoed ik) al reclame maken ??? Heb jij banden met deze winkel ??? Want ik mis heel wat info.... Wat leer je precies ? Wat heb jij geleerd ? Wat voor helei heb jij ? Waarvoor kun je er terecht ? , en warom vondt jij het nutig ? Waarom rqaad je deze winkle aan ? Enfin reclame maken is enkle voor sponsors, , als u reclame wilt maken, en u bent verbindne aan deze winkle, kunt u de beheerder een mail sturen, voor het worden vna sponsor. Ben je gewoon een gebruiker, en raad je deze winkel aan, tja dan zou ik zeggen, post het opnieuw, maar dan el evne iets uitgebreider, dan wat je nu doet, dit lijkt namelijk verdachtveel op reclame. mvrg: Emil Voor vragen, ben ik per pb bereikbaar.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Oke, kreeg een pb,(van een mede forumer, niet de ts) waarin ALLE info staat welke ik verwacht had... Bij deze weer open... Citaat:
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2010 Locatie: Twente
| Citaat:
Nee ik vlieg nog niet. Ja ik heb een Heli een KDS 450 S Wat ik geleerd heb staat in de eerste post. Wil je meer weten gebruik http://www.google.nl En NEE ik ben verder niet gelieerd aan deze toko. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Ergens op een plekje van de wereld ^o^
|
Ik heb wel eerder van Pitch-play gehoord. Echter, ik ben het met de mod eens dat je echt nauwelijks info geeft over wat je precies hebt geleerd, terwijl je me toch redelijk nieuwsgierig hebt gemaakt hiernaar.
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) Laatst gewijzigd door Taya-chan; 14 maart 2010 om 11:00 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
Kalm aan jongens (en meisje), Lees deze eens: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ten-forum.html Want het loopt nog niet uit de klauw, maar het ruikt hier al wel een beetje aangebrand.... Groet, Bert |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Ergens op een plekje van de wereld ^o^
| Je hebt helemaal gelijk. Heb mijn post aangepast naar vriendelijker toonhoogte.
__________________ PicooZ MX-1|Syma Chinook|Revell BO-105|E-Sky Lama V3|E-Sky King V2 lWalkera 60B| Mikado Logo 10 (2x)|MX-16S|SMC 16scan ontvanger (2x) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |