![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
goed nieuws van Align : Erste Bilder! Align T-Rex 700 E ! - Seite 9 - RC-Heli Community Ben benieuwd wanneer hij op de markt komt en wat hij gaat kosten Hier een foto : Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 Laatst gewijzigd door 666yeti666; 12 maart 2010 om 23:17 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2009 Leeftijd: 41
|
Hierbij de eerst 3 test runs van de nieuw Align Trex700E (FBL) http://video.align.com.tw/mpeg/T-REX700E1.wmv http://video.align.com.tw/mpeg/T-REX700E2.wmv http://video.align.com.tw/mpeg/T-REX700E3.wmv Komt naar zeggen eind april begin mei 2010 op de markt. Robbie |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
zo, wat een power zeg !!! zelfs met grote zware lipo's aan boord (5200mAh) reageert hij nog zeer fel ! En ok die kenny 'ken' er wat van .... Bijna 6 minuten zwaar 3D werk, mooi hoor. Je hoort wel dat het toerental afgenomen is tegen het einde van de vlucht. Wellicht geen governor gebruikt ? Ben benieuwd naar de prijs van dit beest Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 Laatst gewijzigd door 666yeti666; 16 maart 2010 om 21:22 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Machtige machine. En mooi dat er zoveel leuke onderdelen op de markt zijn voor de T700, FBL, straks framesets voor Elektro, perfect Motortje lijkt het trouwens ook goed te doen. Ben benieuwd wat dat gaat kosten straks.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Met de conversiekitjes van nu vliegt de T700 ook als een beest
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi Laatst gewijzigd door Vinnie-Pinnie; 16 maart 2010 om 22:53 |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Ja klopt, heb ze ook allemaal in detail bekeken. Maar voor ons wel een voordeel dat Align ze nu zelf ook maakt, zal waarschijnlijk niet duurder zijn
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Heb helaas mij T700 al omgebouwd en moet zeggen vliegt als een beest maar het verwisselen van de lipo's is k..t,dus maar weer ombouwen ben ik bang
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Ben ik wel met je eens Laurens. Maar ik denk ook dat Align het zo simpel mogelijk wil oplossen, met zoveel mogelijk standaard parts. Crash je je Suzi-Hans frame, dan gaat het iets meer kosten, en iets langer duren denk ik... Minder mooi, maar wel de motor bovenin en redelijk standaard allemaal. Ik had ook liever een kompleet "nieuwe" E-heli gezien, is ook mijn voorkeur als ik ooit overstap op electro 700. De lipo positie is ook bijna niet gunstiger te krijgen met deze basis. Je kan ze naar boven vast trekken, maar daar win je ook niet bizar veel mee. De lipo's moeten gewoon lichter worden
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" Laatst gewijzigd door EricW; 16 maart 2010 om 23:25 |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Alan Szabo test indrukwekkend de 700E ! RC Helicopters | Align Trex 700e Flight Testing – Alan Szabo | UK Heli Log Je hoort de motor soms flink inkakken maar hij geeft hem er ook flink van langs ... Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Het mooie van dit frame is dat de motor a-la-mikado boven op het frame zit. Daardoor zijn de lipos mooi te plaatsen en is het zwaartepunt ook altijd goed te krijgen. Ook een hele mooie kandidaat dus, nu nog wachten op de mikado 700 .... Hoe zit het trouwens met de kwaliteit van de inbusbouten ? Is die nog steeds zo beroerd ? Heb je echt align inbus nodig of is het inmiddels verbeterd ... ? En de onderdelen prijzen ? Nog steeds zo laag ? Hier nog een update gevonden : T-Rex 700 E - Official from Align Soon - Page 6 - RcHeliaddict "Align are now saying it's going to be another 4 months before release to market if there's enough demand. Plus they don't seem to have sorted there own brand 12S ESC yet" Foto's hieronder maar even geplaatst Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 Laatst gewijzigd door 666yeti666; 1 april 2010 om 21:05 |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Wel grappig dat ze constant maar een aangezicht van de heli laten zien op foto's. Zal wel geen opzet zijn, maar valt me op. De elevator servo lijkt redelijk klem achter de motor te zitten trouwens. En de verstelbaarheid in de laatste foto is ook nieuw (om het iets beter met FBL samen te laten werken), zie de stangen liever haaks onder de swash staan btw. Zitten straks meer veranderingen in dan ik dacht...
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |