![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2007 Locatie: Nijmegen / Ledeacker Leeftijd: 26
|
Weet iemand toevallig een modelbouwzaak in de regio Nijmegen of regio Boxmeer? Ik wilde eigenlijk dit weekend (na lange tijd) weer eens kijken of ik mijn heli (Raptor 50) aan de praat kon krijgen. Nu blijken een aantal kleine dingetjes voor vervanging vatbaar, dus was ik op zoek naar een zaak waar ik dit snel kon krijgen... (o.a. zo'n rubbertje tussen het motorblok en de uitlaat)... Wie kan mij helpen aan wat adresjes? (zodat ik dit weekend weer verder kan Gr, Martijn |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Hobma Modelbouw in Elst. Hoe lang zijn zender- en ontvanger-accu niet gebruikt geweest? Meer dan een jaar? Dan vervangen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| www.rcheliparts.nl Dan heb je het morgen binnen.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
De topicstarter postte dit op 17 April van dit jaar... Ik vermoed dat hij zijn spullen nu wel heeft...LOL Groetjes Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| helikopter, winkel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |