![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 april 2010
| Citaat:
Als een alternatief zou je kunnen kijken naar de Ufly-S, ook met 3-axis stabilization systeem, voor welke je wel de 'gewone' Ufly onderdelen zult kunnen gebruiken. Die onderdelen zijn een stuk makkelijker verkrijgbaar in NL. Je kunt wel voor de CB180z kiezen (beter frame), maar dan doe je er niet verkeerd aan al wat reserve onderdelen in te kopen bij je bestelling. Extra bladen, extra pitch control links, staart bladen etc. Geen idee wat het meest kwetsbaar is bij die heli. Overigens is die 30$ verzendkosten echt niets vergeleken met a. de lagere prijs sowieso al en b. de prijs in Nederland waarbij je ook nog verzendkosten zult moeten rekenen. Het is nog zo gek niet hoor, dat bestellen bij ehirobo.com. Alleen zul je de Euro wel een beetje in de gaten moeten houden. Douane zou ik niet te bang voor zijn, die kans is eigenlijk vrij klein. Laatst gewijzigd door Quasti; 31 mei 2010 om 17:01 | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2006 Locatie: Leuven, België, op zoek naar vliegclub
|
ik wil u geen schrik aanjagen,maar ik heb pas een cb180D van ehirobo gekocht, heeft een maand bij douane gezeten en uiteindelijk 60 euro douane kosten moeten betalen ik woon wel in belgië, kan wel zijn dat douane strenger is hier dan bij jullie
__________________ Walkera CB180D |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2010
|
De douane in Nederland is wel anders inderdaad, maar ook als je pakket er een keer uitgepikt wordt, is dat eerder dikke pech dan iets wat altijd zal gebeuren. Het is wel een risico, maar meestal zal je niets extra hoeven te betalen. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2008
|
De heli is inmiddels te leveren via rchellevoet.nl. Lijkt me een prima beginners heli die in een wat gevorderde stadium ook nog uitdagend is. Ben wel benieuwd naar ervaringen van andere.
__________________ Vario Evolution S; Vario Benzine trainer; Vario Hughes 500D; Trex 450 sport, |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2010 Locatie: Amsterdam
|
Heb de voorganger CB180D, deze heli heeft toch wel veel ruimte nodig om lekker binnen te vliegen. Mijn advies is om een coax voor binnen erbij te nemen als je ook binnen wil vliegen. Buitenvliegen met de CB180 is alleen mogelijk als er weinig wind is.
__________________ Blade mSR-X / Offshore Warrior / Rustler VXL / Parkzone UM T-28 Trojan / Tamiya M03 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |