![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2009
|
ik heb veel dingen gelezen en gezien over de walkera 180z. veel mensen zeggen ook dat dit een goede beginners helikopter is omdat hij veel stabieler is. ik ben dus gaan zoeken naar een shop waar ik hem kon kopen, maar niks gevonden. dus mijn vragen: is het echt een goede beginners helikopter? is hij al te koop, zo ja waar. en als hij nog niet te koop is hoe duur word hij dan ongeveer? :edit: ik zie net dat je dan ook 40 dollar verzendkosten betaald!!!!!!! dus over hoelang is hij ongeveer in nederland te koop? alvast bedankt koen Laatst gewijzigd door groenhel; 26 mei 2010 om 16:43 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
|
Lijkt me een prima heli om te beginnen; met dit soort heli's worden coax's overbodig. Waarschijnlijk zijn ehirobo, hobbydaddy en/of chinesejade de eersten die 'm gaan aanbieden, dus gewoon hun sites in de gaten houden. Al deze shops heb ik goede ervaring mee. check: http://www.hobbydaddy.com/shop/produ...ducts_id=13706
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2009 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 35
|
Wat een gaaf ding zeg... zie hem nu pas voor het eerst. Als ik dat geweten had dan had ik niet de Ufly gekocht maar deze. De 180z lijkt erg veel op de Ufly als ik het zo zie. Maar ik gloof niet dat de onderdelen uit te wisselen zijn of wel? Ik zou wel een ontvanger/gyro met HH er op willen zetten. Ik vind de HotRod upgrade een beetje duur namelijk. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
| De kans is nihil tot klein. Bijkomende kosten zal een paar tientjes zijn in dat geval.
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Lid sinds: 15 april 2010
| Citaat:
Ehirobo en ook hobbydaddy (is dezelfde winkel) kan ik aanbevelen, maar wees bedacht dat er altijd een kans is dat de douane een grondigere check doet. Citaat:
| ||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 november 2009 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 35
| Citaat:
IK dacht dat de 180z juist kleiner was dan de Ufly.... m'n Ufly is iets van 45 cm in lengte... | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Quasti; 28 mei 2010 om 16:57 | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2010 Locatie: Amsterdam
|
Lijkt me een prima beginnersheli als je een paar honderd accu's schadevrij hebt leeggevlogen met een 4ch coax. Ben er zelf ook voor aan het sparen
__________________ Blade mSR-X / Offshore Warrior / Rustler VXL / Parkzone UM T-28 Trojan / Tamiya M03 |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
ik heb heel erg veel gevlogen met deze helikopter: ![]() maar waneer komt hij bij RCVliegshop.nl - Dé Goedkoopste RC Helicopter En RC Hydrofoam Webshop in NL! ongeveer? alvast bedankt koen |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Verder kun je meestal erg lang wachten voordat 'nieuwere' heli's ook in Nederland komen. Dan kun je beter bij ehirobo.com bestellen en 10 dagen wachten op je zending, dan wachten op wanneer eindelijk eens ook in Nederland die CB180Z te krijgen is. Maar.... let op de beschikbaarheid van onderdelen natuurlijk. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
maar als ik hem bestel op die website moet ik iets van 40 dollar verzend kosten betalen, en als ik pech heb nog extra kosten voor de duane. en onderdelen is ook een probleem want als ik crash en er is iets kapot moet ik de onderdelen ook in het buitenland bestellen denk ik. of kan ik ook onderdelen bestellen voor de 180d en passen die dan ook erop? alvast bedankt koen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |