![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2010 Locatie: Ergens bij Rotterdam in de buurt Leeftijd: 44
| Leer vliegen met de Honey Bee FP, coaxiale en collective pitch radiografisch bestuurbare helikopters Misschien is bovenstaande link leuk voor de beginners onder ons. En misschien ook wel voor de ervaren piloten.
__________________ Align T-Rex 600-- T-Rex 450 pro in Airwolf romp van Heliartist--Micro F4u Corsair van Parkzone. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2010 Locatie: Ergens bij Rotterdam in de buurt Leeftijd: 44
|
Je hoeft het boek niet te kopen maar staan wel wat leuke tips op zeker voor de beginner ik zeg niet dat je dit boek moet kopen.
__________________ Align T-Rex 600-- T-Rex 450 pro in Airwolf romp van Heliartist--Micro F4u Corsair van Parkzone. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 30 november 2009 Locatie: Waddinxveen Leeftijd: 21
|
Het is indd niet verplicht om dit boek te kopen. Maar voor de echte beginner staan hier wel wat 'opstart' tips. Best wel een aanrader om dit is te lezen.
__________________ HoneyBeeFP2 (spektrumized)| KDS450-C | Walkera 4G6 | mcpxV1 | logo500 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 32
|
Ik ben nu sinds 2 maanden tijd bevangen door het heli virus en heb eerst de Solo Pro / Nano arrow aangeschaft en sinds zaterdag ook de HBFP2. Ik heb wel dit boek gekocht, er staan zeker leuke tips in voor een beginner. Basics van het vliegen, oefeningen, wat basic info over heli's in het algemeen. Maar ook reparatie tips, hoe met lipo's om te gaan enz. Ik denk dat dit boek en dit forum je samen een goede start geven! De auteur van dit boek, Martin, is trouwens ook op dit forum te vinden!
__________________ |Traxxas Slash 2WD | Robbe Nano Arrow / Nine Eagles Solo Pro| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |