![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juli 2010 Leeftijd: 17
|
weet iemand waar ik de volgende walkera heli kan kopen, voor een goede prijz incl. verzendkosten. daarmee bedoel ik ong 110 euro. Walkera HM 4# Helicopter (2.4G Metal Edition) [ Walkera-Heli-HM 4# ] - Helipal.com, RC Helicopter, Mini helicopter, Micro helicopter, Walkera-Heli-HM 4# Walkera HM 4# Helicopter (2.4G Metal Edition), Walkera helicopter, walkera parts, walkera accesso |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juli 2010 Locatie: Landgraaf Leeftijd: 41
| Citaat:
Mischien niet het beste draadje om dat hier nu te vragen. Heb je al gezocht op internet en op deze site? En kijk ook eens goed wat je precies wilt; er is veel keuze. Beste prijs denk ik toch dat je hier krijgt: http://www.hobbyking.com/ kijk maar eens, houd wel rekening met lange levertijd en invoerrechten (douane, zie ook op deze site) Maar gewoon zoeken waar je volgens jou het beste uit bent (niet alleen de prijs meetellen daarvoor) grt, Bert | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 21 mei 2010 Locatie: Arnhem Leeftijd: 59
|
Na een paar uurtjes oefenen lukt het hooveren nu helemaal, ik heb het nu dus ook. Groeten Henny Laatst gewijzigd door wersitime; 23 juli 2010 om 18:52 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2010 Locatie: Willemsoord Leeftijd: 38
|
Ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb net mijn kds 450s en ik ben nu waar jij waarschijnlijk was een tijd terug. Ik heb de kruis eronder, probeer van de grond te komen (30 cm of zo) en probeer hem dan op een plek te houden. Zoals ik al op de kds450 draad zei, dit gaat gewoon tijd kosten. Ik heb inmiddels ook hulp ingeroepen en ga daar als het goed is deze week mee aan de slag.... Maar ik kom er wel, reken maar!!
__________________ KDS 450s |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
Groeten Henny | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 31
|
Nou ik heb het hoveren nu redelijk onder controle, ik had gehoord dat je het ineens te pakken kan hebben.Dit was bij mij wel het geval.Maar het heeft even geduurd. Ik moet nu nog het over corrigeren minderen.Dit vind ik erg lastig. En het rond vliegen waag ik me even nog niet aan |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Achterhoek Leeftijd: 38
|
Als het hoveren en vooral het teveel corrigeren een probleem blijft zou je de controlestick kunnen verlengen. Bij een langere sticks geeft een zelfde vingerbeweging als bij korte sticks minder uitslag aan je heli en dit zou je kunnen helpen.
|
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ KDS 450s | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
Groeten Henny | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Gewoon, niet hooveren met opstijgen en landen... Dus meteen naar FF, en met landen net lang genoeg hooveren om hem neer te zetten
__________________ |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ KDS 450s | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Hoogte en afstand zijn je vriend als je iets wil proberen. Zoek een grote open ruimte met lekker veel beschikbare lucht en rust. De allerbelangrijkste vlieg tip die ik je mee kan geven....: Hetgeen wat je eigenlijk wil doen is maar bijzaak, alles orientaties waar je heli in terecht kan komen als het even niet gaat zoals je had gepland..... is de hoofdzaak. Dat bepaald namelijk of je gaat crashen of niet Grt, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" Laatst gewijzigd door EricW; 3 september 2010 om 20:04 |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2010 Locatie: Zuidlaren
|
Je kunt ook beter nog niet in het begin met de neus naar je toe vliegen. Het beste vind ik altijd..; 2 Platformen creëren en van platform naar platform 'hoppen'.. Zo leer je het het aller beste vind ik persoonlijk
__________________ Groet Steven - Robbe Blue Arrow XL (coaxiaal) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |