![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2010 Locatie: Veenendaal
|
Hallo allemaal, Wij zijn nieuw hier en hebben meteen al een vraag. We hebben een probleem met PPJoy (een programma om de zender te gebruiken in een simulator). De installatie van de diverse programma's gaat goed, en werkt ook. Aangekomen bij de stap calibreren van de joystick's in windows (XP), (Properties -> Settings -> Calibrate), werk het niet. Wie heeft een oplossing voor ons? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 36
|
Je zou een hier kunnen kijken. PPjoy werkt in combinatie met smartpropoplus. Er staat een stap voor stap uitleg hoe het werkend te krijgen. SmartPropoPlus Home Page |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2008 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 18
|
Op die website moet je alles goed bestuderen en daarna alles goed instellen. Dan lukt het wel.
__________________ Multiplex Funcub, Brushless Multiplex Easystar met rolroeren, 1.8m zwever, Multiplex Moritz (gestuurd met Graupner varioprop 14S), speedboot, Graupner MX-12 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
| Hoe sluit je hem aan ??? als ik het zo lees werk de USB poort niet als joystick (maar alleen als programeeraansluiting voor de zender) ... en of de leeraar/leerling poort met ppjoy werkt ... als er een PPM signaal op staat zou het moeten werken, maar het zijn 2,4GHz zenders, dus waarom zou er een PPM signaal op staan, er zal eerder een (eigen) PCM signaal op staan ...
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! Laatst gewijzigd door Dirk; 10 augustus 2010 om 18:48 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2010 Locatie: Veenendaal
|
Ik heb hem gekocht met programmeer kabel maar ik heb een handleiding gevonden voor die zender dat het moet werken voor simulatie. Ik ben nu al wel verder gekomen alleen reageert hij heel erg schokkerig en met het kalibreren in windows ook. Hij reageerde al wel in de simulator afpd. Maar niet goed. Laatst gewijzigd door Ferdi en Kevin; 13 augustus 2010 om 14:06 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ppjoy, simulator, t6config |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |