![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
| Citaat:
In een andere context ("kijk eens wat ik kan", dat idee) had het filmpje om mijn part per direct verwijderd mogen worden Zie dat ook niet als censuur, eerder als "opvoedkundig verantwoord".... We zijn en blijven "part-time kids" in deze hobby, en dan hoort dat er ook wel eens een beetje bij Groet, Bert
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica Laatst gewijzigd door brutus; 16 november 2011 om 13:05 | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 15 januari 2010 Locatie: Friesland Leeftijd: 32
|
Mensen zullen altijd wel domme dingen doen zoals je wipwappen met je heli, weer een op de lijst van dingen die je dus beter niet kan doen met je heli: RC helicopter on teeter-totter |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Ik had je goed begrepen hoor Bert Was ook zeker niet aan jou gericht in deze, maar meer in het algemeen. Wij (als vrijwillige) Moderatoren van dit forum worden nog al eens beticht van censuur. Vooral de laatste tijd. Youtube is inderdaad een behoorlijk vrij medium. In tegenstelling is het Modelbouwforum dat uiteraard niet. Dit forum heeft een eigenaar, en met behulp van wat vrijwilligers worden regels / normen en interpretatie van dingen serieus bekeken. Voor het welzijn van het forum en voor de hobby in zijn algemeen. Zoals dat hoort denk ik. Groetjes Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
Laat ons de batterij niet aansluiten, nog beter![]() Ik doelde enkel op het warm worden van de ESC, die zal even warm worden als je er 2 uittrekt omdat de ESC gewoon zijn "energie" niet kwijt raakt. Stevo
__________________ Laatst gewijzigd door Stevo; 16 november 2011 om 18:07 | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
@ EricW: OK, gelukkig, dan was ik degene die het verkeerd begrepen had @ Chrisdv: Zijn Duitsers nu ook al aan het "veramerikaniseren" (collectieve lobotomie)???? Groet, Bert
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |