![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 55
|
Hi, Het heeft misschien wat langer geduurd als gepland maar de Lama heeft weer z'n eerste vluchten er op zitten. Afgelopen dinsdag getest en buiten een klein lekje in een van de GFK tanks was gelukkig alles weer oké. Ik heb nu als besturing de cgy750 en als powerbox de PSS2018 met twee S-Bus ontvangers dit alles van Futaba. De CGY750 bevalt mij prima, alles is mooi vanaf het kastje instelbaar en zichtbaar op een duidelijk display. Er zijn vele instelling mogelijkheden maar die zijn meer voor de 3D vlieger, ik gebruik de basis instellingen en met wat ik toe nu toe heb gevlogen voelt het gelijk heel vertrouwd en zeer stabiel aan. Ik heb eerst de staart, ail en elev in de rate mode getrimd in een mooie hover en daarna deze instellingen in het geheugen overgenomen en vlieg nu alles in de AVCS Mode wat een heel stabiele hover oplevert. Ook het uitlezen van de PSS2018 powerbox is erg makkelijk want je kunt dan aan de ontvangst status in % van de twee ontvangers zien of ze ander plekje moeten krijgen voor de beste ontvangst. Al met al ben ik dik tevreden. Groet, Ruud. Citaat:
| |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 4 oktober 2009 Locatie: Zwolle Leeftijd: 32
|
Beste mensen, Van mij mag er ook een aparte sectie komen voor turbine heli's ben erg eginteresserd in de PHT2 van Jetcat en denk erover om en schaalheli te gaan bouwen, ik volg momenteeleen draadje op een duits forum van iemand die een Hirobo EC-120 bouwt met een PHT2. zelf overweeg ik dit ook, alternatief is een Hirobo Tow Cobra of een Vario romp. weet iemand van jullie waar ik het beste een PHT2 kan aanschaffen? Tom |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
| Helicopter-Turbinen of rcheliparts heeft ze. Zelf zou ik geen EC120 in die romp doen, ik heb met iemand gepraat die dat geprobeerd heeft. De fenestron in combinatie met een te zware heli vliegt voor geen meter.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 55
|
Vandaag was het prachtig weer en ik heb weer de eerste vluchten gemaakt met de Lama. Ik gebruik nu de CGY750 als stabilisatie systeem en ik ben er erg tevreden over. Hier wat foto's van een heerlijke vliegdag. Groet, Ruud. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cesar; 16 januari 2012 om 21:26 |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 12 december 2011 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 42
|
Héél mooi ! Zelf ben ik pas net begonnen met een paar piepkleine electro heli's, maar gasturbines vind ik wel het summum. Heb ooit vanuit m'n werk te maken gehad met gasturbines (in electriciteitscentrales) en sindsdien heb ik een zwak voor dit soort motoren. Wie weet, als ik later groot ben ...
__________________ Blade mCP X | Blade mCX | Spektrum DX6i | Phoenix RC sim |
| | |
| | #52 (permalink) |
|
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
waar is de predator gebleven?
__________________ Henseleit TDR, Vario R22, Agusta A109 E550, EC145 CountryLee Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #54 (permalink) |
|
Nadat de maingear uit elkaargespat is, had ik er geen vertrouwen meer in. Ik heb wat spares verkocht, de rest gaat gebruikt worden voor de volgende heli.
| | |
| | #56 (permalink) |
|
Scherp opgemerkt! Vanaf dit jaar word de Inteprid als het goed is ook leverbaar voor de Jetcat SPH5.
| | |
| | #57 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 december 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 42
|
wil jullie deze niet onthouden. Op onze club kwam vorige week zondag clublid Gerrit de Gram ons verblijden met zijn helitech turbine en liet een mooie show zien: Friendship helitech helicopter with jakadofsky turbine (light 3D) - YouTube De zondag daarop (afgelopen zondag) ging het er nog harder 3d aan toe. Zal binnenkort een fimpje maken in fullhd van zijn 3d vliegkunsten met een turbine heli.
__________________ Solo pro|W 36*2,60,v120d02|T-rex 100,700n,726g|Henseleit MP-XL-E|SAB goblin 700|FF10 Calmato*3|Cai Razor turbine|Saab viggen|Axar models yak 54|Super sirius|12FG| |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Mooie beelden Hoe zit de camera gemonteerd? Je ziet de spiegel edg los bewegen van het beeld.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |