Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Algemeen heli

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 14 december 2011, 07:56   #211 (permalink)
Vriend van modelbouwforum.nl
Moderatorteam

Niek's schermafbeelding

Leeftijd: 46
Standaard

Zucht. Weer geveegd. Klachten over mods etc --> Robert.
Niek is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2011, 15:49   #212 (permalink)
Moderatorteam

brutus's schermafbeelding

Leeftijd: 44
Standaard sluiten?

Er is al 3 maanden niks zinnigs gezegd in dit topic, en wát er gezegd werd, leidde vrijwel uitsluitend tot noodzakelijke acties van moderatoren...
Een week radiostilte om vervolgens met "daar gaan we weer" en een bierglas-emoticon gaan zitten wachten of er wat gebeurt vond ik een beetje nergens op slaan eigenlijk....

Suggestie: sluiten???? het onderwerp lijkt me uitgemolken en op ruzie's/mod-acties zit ook niemand te wachten volgens mij....

Groet, Bert
brutus is nu online   Met citaat reageren
Oud 14 december 2011, 16:50   #213 (permalink)

Leeftijd: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quasti Bekijk bericht
M'n oog viel vandaag op nog iets in dit draadje.

Met het bovenstaande ben ik het toch echt niet eens. Zowel de pieken in amperes als de krachten die spelen bij bewust hard 3D vliegen zijn bij goed getimede 3D figuren echt niet minder heftig dan een beginner die een keer van vol positief naar vol negatief trekt, van mij part al pirouette draaiend (iets wat je bij bepaalde 3D figuren sowieso al doet, zij het meer bewust en beter gepland).

Zet eens een camera op je zender gericht en je zult zien wat ik bedoel. Een 'harde piro stop' stelt niet eens zoveel voor, denk aan de haast oneindige reeks reversals die je binnen figuren kunt doen, dan is er wel meer aan de hand dan bij een simple stop.

Ik ben het met je eens dat een meer gevorderde piloot ook in staat zal zijn rustiger en meer gecontroleerd 3D te vliegen, maar dat is geheel ongerelateerd aan de prestaties of stress van electronica of heli. Dat is het verschil tussen weten wat je doet en niet zo goed weten wat je doet. Maar dan nog heb je mensen die in 3D vliegen zeer gecontroleerd hun heli alle hoeken van het vliegveld kunnen laten zien hoor.
Je haalt een oude post van mij omhoog, en je bent het er achteraf toch niet mee eens.....
En wijsheid zou zijn hier niet verder maar op in te gaan, omdat de meesten die het wel snappen ook niet doen en alleen maar denken...laat maar...
Ik ga hier in principe ook niet veel meer posten, mede dankzij azijnzeikers zoals jij.
Ik heb echter wat filmpjes zitten kijken van jou op Youtube...
En je bent lekker bezig hoor, je hebt er plezier in zie ik.
Maar eer jij op het niveau bent om constructieve uitspraken te kunnen doen over belastingen op de heli door toedoen van de piloot...
Dan zou ik zeggen kom over een jaar of 5 nog eens terug en geef dan je mening.
Dan neem ik je mening op dit vlak serieus.

Groeten,
Eric
Oud 14 december 2011, 17:21   #214 (permalink)
Vriend van modelbouwforum.nl
Moderatorteam

Niek's schermafbeelding

Leeftijd: 46
Standaard

Erik, dont feed the... en kom van die kast af.
Niek is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2011, 17:46   #215 (permalink)

Leeftijd: 43
Standaard

Het is Eric...Niek
En ik zit niet op de kast hoor.

later.
Oud 14 december 2011, 18:30   #216 (permalink)

I B Aces's schermafbeelding

Leeftijd: 35
Standaard

Is er dan niemand die ondertussen een Innova heeft (gevlogen)?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, kan me herinneren dat een andere kloon (o.a. De 700 size) van Chaos bij heel veel mensen goed in de smaak viel. Echter daar ook in NL niets van gehoord.
Ook zou er een 450 Innova komen....
I B Aces is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2011, 19:36   #217 (permalink)

Leeftijd: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brutus Bekijk bericht
Er is al 3 maanden niks zinnigs gezegd in dit topic, en wát er gezegd werd, leidde vrijwel uitsluitend tot noodzakelijke acties van moderatoren...
Een week radiostilte om vervolgens met "daar gaan we weer" en een bierglas-emoticon gaan zitten wachten of er wat gebeurt vond ik een beetje nergens op slaan eigenlijk....

Suggestie: sluiten???? het onderwerp lijkt me uitgemolken en op ruzie's/mod-acties zit ook niemand te wachten volgens mij...

Groet, Bert
Hoi Bert,

Deze actie heb ik uitvoerig met Martin (burp) besproken en hij weet inmiddels dat het geen kwaad bedoelde actie was. Ik was niet in de veronderstelling dat deze tekst + smiley als een rode lap op potentiële herrieschoppers zou kunnen uitwerken. Deze tekst + smiley was oprecht bedoeld als een signaal dat we de zaken ontopic moesten houden. En ja Bert ben het met je eens dat ze deze topic beter kunnen sluiten omdat het onderwerp uitgemolken is maar erger nog heel veel respectloze discussies teweeg hebben gebracht.

Nogmaals deze tekst + smiley is dan wel verkeerd geïnterpreteerd enerzijds en onhandig geplaatst anderzijds maar wel met de beste bedoelingen
Groet Danny

Laatst gewijzigd door Trexpro; 14 december 2011 om 19:43
Trexpro is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2011, 20:22   #218 (permalink)
Moderatorteam

Burp's schermafbeelding

Standaard

Om het dan nog kracht bij te zetten,

En daar gaan we weer Click the image to open in full size.
(maar wel ontopic)
Oud 14 december 2011, 23:53   #219 (permalink)
Moderatorteam

brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trexpro Bekijk bericht
Hoi Bert,

Deze actie heb ik uitvoerig met Martin (burp) besproken en hij weet inmiddels dat het geen kwaad bedoelde actie was. Ik was niet in de veronderstelling dat deze tekst + smiley als een rode lap op potentiële herrieschoppers zou kunnen uitwerken. Deze tekst + smiley was oprecht bedoeld als een signaal dat we de zaken ontopic moesten houden. En ja Bert ben het met je eens dat ze deze topic beter kunnen sluiten omdat het onderwerp uitgemolken is maar erger nog heel veel respectloze discussies teweeg hebben gebracht.

Nogmaals deze tekst + smiley is dan wel verkeerd geïnterpreteerd enerzijds en onhandig geplaatst anderzijds maar wel met de beste bedoelingen
Groet Danny
Hee, sorry, het was van mijn kant ook niet kwaad bedoeld. Ik zag jouw post en besloot niet te reageren, maar vanwege de 6 dagen tussen jouw reactie en die van Martin (Burp) dacht ik dat het om een mischien onbewuste, mischien bewuste, opstook actie ging. Daarna raakte ik 24 uur van internet afgesloten en het eerste wat ik zag was Niek zijn "veegactie", waardoor ik dacht dat er in mijn afwezigheid weer een uit de hand gelopen discussie was ontstaan. Die combinatie van factoren veroorzaakte mijn reactie. Niet puur en alleen jouw post dus...

Van mij mogen ze dit draadje sluiten (had ik dat allang gedaan als ik het kon zeggen....) want volgens mij is nu toch wel heel overtuigend aangetoond dat deze ook in de toekomst niks zinnigs, en alleen maar ellende oplevert.

Groet, Bert
brutus is nu online   Met citaat reageren
Oud 15 december 2011, 12:13   #220 (permalink)

Anko's schermafbeelding

Leeftijd: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I B Aces Bekijk bericht
Is er dan niemand die ondertussen een Innova heeft (gevlogen)?..
Niemand die er heilig van overtuigt was heeft de moed of het geld om er 1 te kopen.....
Oud 15 december 2011, 16:19   #221 (permalink)

Leeftijd: 39
Standaard

Het is ok Bert, snap jou reactie ook heel goed. Dit draadje heeft inderdaad geen enkele zin meer.

Groetjes, Danny
Oud 17 december 2011, 19:37   #222 (permalink)
dcb103
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anko Bekijk bericht
Niemand die er heilig van overtuigt was heeft de moed of het geld om er 1 te kopen.....

Dus allemaal suggestief gezemel...............

Vind het soms jammer dat normen en waarden soms vergeten worden in discussies. Ieder heeft zijn eigen ervaringen en recht op een eigen mening, ervaringen kun je delen, meningen kun je bespreken

gr,
Dave

ps. vroeger kocht je Samsung als je geen geld had en iets goedkoop wilde, tegenwoordig koop je samsung als je iets goed wilt hebben....!!! Noemen ze geloof ik het verschil tussen B-merk en A-merk
  Met citaat reageren
Oud 4 januari 2012, 21:17   #223 (permalink)

Leeftijd: 36
Standaard kds 450qs

Ik heb hier en daar wat dingetjes gelezen. Het gaat nergens over volgens mij. Maaruh ik vlieg vanalles in de 450 size. en heb 4 maanden geleden deze 450qs gekocht. Vliegt heerlijk!!! tot nu toe vind ik van een aantal cloontjes die ik vlieg deze 450qs nog de beste. Volgende word dan ook een 450 quiet. Het enige nadeel vind ik dat er een gleufje in de motoras gefreesd moet worden voor het motor 'belt' wheel als je een andere motor zoals scorpion wil gebruiken.

Groeten uit Eindhoven.
Tricoptera is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2012, 15:33   #224 (permalink)

big lama's schermafbeelding

Leeftijd: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tricoptera Bekijk bericht
Ik heb hier en daar wat dingetjes gelezen. Het gaat nergens over volgens mij. Maaruh ik vlieg vanalles in de 450 size. en heb 4 maanden geleden deze 450qs gekocht. Vliegt heerlijk!!! tot nu toe vind ik van een aantal cloontjes die ik vlieg deze 450qs nog de beste. Volgende word dan ook een 450 quiet. Het enige nadeel vind ik dat er een gleufje in de motoras gefreesd moet worden voor het motor 'belt' wheel als je een andere motor zoals scorpion wil gebruiken.

Groeten uit Eindhoven.
zou het toch bij de 450qs houden de quiet vind ik persoonlijk niet zo fijn vliegen maar ieder voor zich
doe er dan liever wat bij en koop een trex - mikado of iets dergelijks een kds heb je toch al
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten