![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #212 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
Er is al 3 maanden niks zinnigs gezegd in dit topic, en wát er gezegd werd, leidde vrijwel uitsluitend tot noodzakelijke acties van moderatoren... Een week radiostilte om vervolgens met "daar gaan we weer" en een bierglas-emoticon gaan zitten wachten of er wat gebeurt vond ik een beetje nergens op slaan eigenlijk.... Suggestie: sluiten???? het onderwerp lijkt me uitgemolken en op ruzie's/mod-acties zit ook niemand te wachten volgens mij.... Groet, Bert
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica |
| | |
| | #213 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
| Citaat:
En wijsheid zou zijn hier niet verder maar op in te gaan, omdat de meesten die het wel snappen ook niet doen en alleen maar denken...laat maar... Ik ga hier in principe ook niet veel meer posten, mede dankzij azijnzeikers zoals jij. Ik heb echter wat filmpjes zitten kijken van jou op Youtube... En je bent lekker bezig hoor, je hebt er plezier in zie ik. Maar eer jij op het niveau bent om constructieve uitspraken te kunnen doen over belastingen op de heli door toedoen van de piloot... Dan zou ik zeggen kom over een jaar of 5 nog eens terug en geef dan je mening. Dan neem ik je mening op dit vlak serieus. Groeten, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" | |
| | |
| | #216 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2010 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 35
|
Is er dan niemand die ondertussen een Innova heeft (gevlogen)? Gewoon uit nieuwsgierigheid, kan me herinneren dat een andere kloon (o.a. De 700 size) van Chaos bij heel veel mensen goed in de smaak viel. Echter daar ook in NL niets van gehoord. Ook zou er een 450 Innova komen.... |
| | |
| | #217 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2010 Locatie: ZH Leeftijd: 39
| Citaat:
Deze actie heb ik uitvoerig met Martin (burp) besproken en hij weet inmiddels dat het geen kwaad bedoelde actie was. Ik was niet in de veronderstelling dat deze tekst + smiley als een rode lap op potentiële herrieschoppers zou kunnen uitwerken. Deze tekst + smiley was oprecht bedoeld als een signaal dat we de zaken ontopic moesten houden. En ja Bert ben het met je eens dat ze deze topic beter kunnen sluiten omdat het onderwerp uitgemolken is maar erger nog heel veel respectloze discussies teweeg hebben gebracht. Nogmaals deze tekst + smiley is dan wel verkeerd geïnterpreteerd enerzijds en onhandig geplaatst anderzijds maar wel met de beste bedoelingen Groet Danny
__________________ T-rex 550 fbl BeastX 450 pro V2 DFC BeastX enz... T8FG Futaba FASST 2.4GHz www.modelhelicopter-review.nl Laatst gewijzigd door Trexpro; 14 december 2011 om 19:43 | |
| | |
| | #218 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #219 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
| Citaat:
Van mij mogen ze dit draadje sluiten (had ik dat allang gedaan als ik het kon zeggen....) want volgens mij is nu toch wel heel overtuigend aangetoond dat deze ook in de toekomst niks zinnigs, en alleen maar ellende oplevert. Groet, Bert
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica | |
| | |
| | #220 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Niemand die er heilig van overtuigt was heeft de moed of het geld om er 1 te kopen.....
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #221 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2010 Locatie: ZH Leeftijd: 39
|
Het is ok Bert, snap jou reactie ook heel goed. Dit draadje heeft inderdaad geen enkele zin meer. Groetjes, Danny
__________________ T-rex 550 fbl BeastX 450 pro V2 DFC BeastX enz... T8FG Futaba FASST 2.4GHz www.modelhelicopter-review.nl |
| | |
| | #222 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Dus allemaal suggestief gezemel............... Vind het soms jammer dat normen en waarden soms vergeten worden in discussies. Ieder heeft zijn eigen ervaringen en recht op een eigen mening, ervaringen kun je delen, meningen kun je bespreken gr, Dave ps. vroeger kocht je Samsung als je geen geld had en iets goedkoop wilde, tegenwoordig koop je samsung als je iets goed wilt hebben....!!! Noemen ze geloof ik het verschil tussen B-merk en A-merk | |
|
| | #223 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2011 Leeftijd: 36
|
Ik heb hier en daar wat dingetjes gelezen. Het gaat nergens over volgens mij. Maaruh ik vlieg vanalles in de 450 size. en heb 4 maanden geleden deze 450qs gekocht. Vliegt heerlijk!!! tot nu toe vind ik van een aantal cloontjes die ik vlieg deze 450qs nog de beste. Volgende word dan ook een 450 quiet. Het enige nadeel vind ik dat er een gleufje in de motoras gefreesd moet worden voor het motor 'belt' wheel als je een andere motor zoals scorpion wil gebruiken. Groeten uit Eindhoven. |
| | |
| | #224 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 november 2010 Locatie: venlo Leeftijd: 32
| Citaat:
doe er dan liever wat bij en koop een trex - mikado of iets dergelijks een kds heb je toch al
__________________ silverlit incecta - qs8003 - shark - qs8005 - esky big lama - esky honeybee fp V2 - 2x KDS 450c -blade MCPX-Trex 500 esp-spectrum DX7se | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |