![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 26 december 2010 Locatie: Groningen Leeftijd: 24
|
Ik kwam op het internet een linkje tegen van nieuwe modellen van KDS. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de looks en specs van deze helikopters! Prijzen zijn aan de hoge kant, een FBL 700 PnP zit op 1200 dollar (alle electronica uitgezonderd zender/ontvanger) Hieronder een linkje naar een filmpje van deze nieuwe modellen: YouTube - ‪Helitec en la expo de Nuremberg - Stand de KDS , Helis 550 , 600 , 700‬‏ En een aantal plaatjes: ![]() ![]() ![]()
__________________ MQX, MCPX, KDS 450PRO, KDS 450S, GAUI 500X, Droidworx SkyJib 8 C182, Jetiger, Alphajet, MAJA, VAMP, Radian Pro, EPP-FPV, Spatz Laatst gewijzigd door stef stuntpiloot; 19 mei 2011 om 17:10 |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
haha grapjas :P Mooie apparaten, het lijkt er op dat ze nu de Mikado Logo serie op de tekentafel gebruikt hebben als voorbeeld... Ter vergelijking het carbon chassis van de Logo 600: ![]() Niet dat ik hier een probleem mee heb ofzo, wat een schoonheid!
__________________ MQX, MCPX, KDS 450PRO, KDS 450S, GAUI 500X, Droidworx SkyJib 8 C182, Jetiger, Alphajet, MAJA, VAMP, Radian Pro, EPP-FPV, Spatz |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
__________________ MQX, MCPX, KDS 450PRO, KDS 450S, GAUI 500X, Droidworx SkyJib 8 C182, Jetiger, Alphajet, MAJA, VAMP, Radian Pro, EPP-FPV, Spatz |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2011 Locatie: Breda Leeftijd: 26
|
voor 80USD meer heb je een complete Trex700E dus eigenlijk zijn die KDS modellen achterlijk duur in vergelijking met de kwaliteit die je dan krijgt. Als het tenminste net zo is als de KDS450 dan is het hooguit goed voor wat hoveren en rustig rondvliegen.
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Agreed, de prijs mag dan dus wel een stuk naar beneden. voor deze prijs heb je wel een FBL versie met fbl electronica.
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Lees de post van DannyvG nog eens...... een trex 700 3g is maar 100 dollar duurder.. en die komt met heeeel wat degelijkere elektronica(kds kennende...)
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Hij omschreef de 700E
| | |
| | #10 (permalink) |
|
| | |
| | #11 (permalink) |
|
aah FB of FBL maakt allemaal niet uit voor een groffe prijs vergelijking. de 3G versie is in de US 1270USD oid dus dan is 1200USD voor een KDS achterlijk veel. Als je alleen naar uiterlijk kijkt dan zien ze er op de fotos best leuk uit ja, lijkt op de alu/carbon versie van de logo ja. Alleen zal het freeswerk van de KDS en materiaalgebruik gelukkig niet vergelijkbaar zijn met een logo.
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 46
| Citaat:
| |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
misschien dat de 2e helft van het filmpje interesanter werd maar inverted hoveren is ook hoveren Daarnaast vermoed ik dat dit een nieuw model was met amper wat vluchten gemaakt. De KDS die ik hier op de club zie zitten vol met speling en vallen van ellendigheid bijna uit elkaar en daar is alleen nog maar mee gehoverd. Begrijp me niet (geheel) verkeerd. Ik heb zelf het begin geleerd met een KDS450. Maar zoveel geld investeren in een groter model is niet zo handig als ze dezelfde kwaliteit hebben als de 450. En ik zou achter het hek gaan staan als zon grote KDS gaat vliegen.
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. Laatst gewijzigd door DannyvG; 19 mei 2011 om 15:49 |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ze zijn inderdaad duur, ik heb net nog even gekeken, de trex 700 3G supercombo is 1050 bij een van de forum sponsors, dat is best scheef zullen we maar zeggen...
| | |
| | #15 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
De eerste vluchten doet ieder apparaat het wel goed, kwaliteit is het verschil op de lange termijn... En video's zeggen mij persoonlijk erg weinig.. Veel van de mensen die er dan mee vliegen kunnen net doen alsof een hondedrol nog geweldige vliegeigenschappen heeft (en dan laten zien natuurlijk) Kijk naar szabo of tarek.. Echt slechte filmpjes vind je niet van ze.. Zelfs crashen doen ze in stijl Maar je weet in een filmpje nooit of hij 100% origineel is, of dat model het lang uithoud met die vliegstijl etc..
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |