![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2011 Locatie: Meppel Leeftijd: 28
|
ik vlieg mijn 2 trex 700 met een gain van 32, dus het kan zijn dat je nog lager moet met je gain... met mijn protos 450 heb ik ook dit probleem gehad omdat overal staat dat je rond de 35 uitkomt (iig met een futuba systeem) ik kwam op 27 toen was hij top...
__________________ Trex 700E LE FBL 80HV - TDR Scorpion 4525-530 120HV - Kasama Srimok 90E FBL 120HV- Trex 600pro efl 80HV - All Kontronic - BeastX - Full Edge - Scorpion |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2010 Locatie: Waddinxveen
|
Ik heb uren en uren met deze gyro doorgebracht, zelfs zo erg dat ik er helemaal van werd.Deze gyro is behoorlijk trillings gevoelig, maar je kunt het goed krijgen De beste setup voor deze gyro is eerst een stuk keihard foam te gebruiken (ik gebruikte daar een halve dikte van een blade holder voor) en daarna een foam van Spartan, dit zorgt voor een brede trillings demping. Waar je ontzettend goed op moet letten is, dat als je de heli aansluit op je lipo de heli geen mm mag bewegen, dan heb je het beste resultaat. Op mijn 450's heb ik de gain tussen de 32 (Net als Marcel) en 34 staan (even ter info) |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Daarnaast zegt gain geen fluit al vlieg je met een gain van 1, als de staart strak is en gewoon werkt is het ook goed. Wisselt idd ook per merk zender, en verschilt zowieso per heli
__________________ |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 11 oktober 2011 Leeftijd: 42
|
Hoi rc nick, als je een futaba zender gebruikt kun je bij gyro gy of norm instellen. De gy is van futaba zelf, en kent andere waarden. Bij veranderde de instelling van 29 naar 65% Maar waarschijnlijk had je het al onder controle Brian |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ds520, gp780, probleem, staart zwiept, trex 500 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |