![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Eindelijk mijn nieuwe servos binnen, dus gelijk er maar op gezet en is kijken of de 450 een beetje stabiel en goed afgesteld was................. Nou hier de eerste video van de re-maiden..................Oops foutje bedankt !! Oops always make sure your battery is firmly attached - YouTube Nou gelukkig geen schade (behalve mijn ego) Hier nog 2 andere erna die wel verliepen zoals moest, klein beetje nastellen op de rudder maar verder denk ik zo goed als klaar. maiden retry 450pro - YouTube 2nd part of maiden 450pro - YouTube |
|
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Hahaha, wat een bak, het eerste filmpje...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Wat dacht je van wat klitteband tussen de lipo en de batterytray?
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
me heli bladen in de grond geparkeerd en ik kon er meteen nieuwe opzetten . Ook, ik moet bekennen.. dat het ook mijn batterij was die eruit vloog ![]() + dat mijn gyro(staart) opeens als een achterlijke tekeer ging... Maar verders ziet het er keurig uit dcb103 Laatst gewijzigd door ExtremeBB; 18 september 2011 om 17:58 | |
|
| | #8 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
dank je (en dat voor een Copter X | |
|
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
hihihi Geweldig man dat eerste filmpje!., Dat is qua kansberekening op een goed einde ongeveer hetzelfde als de staatsloterij winnen. Je bent ook de eerste die ik een echte "bladescrape" zie doen bij een maiden Maar je bent er al lekker mee bezig zie ik! Gaat goed. Groetjes Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |